Normale weergave

Alle jeugdtrainingen deze week afgelast ivm hoge temperaturen

Door: Marten
21 Juni 2026 om 23:26

Na overleg door de trainers en de Jeugdcommissie is besloten om alle trainingen voor de rest van deze week te annuleren vanwege de aanhoudende hitte en de verwachte hoge temperaturen. Dit betreft de week van 22 tot en met 26 juni.

De veiligheid en gezondheid van onze spelers staat voorop. Gezien de weersomstandigheden vinden wij het niet verantwoord om de trainingen door te laten gaan. We hopen dat iedereen deze zomerse dagen kan gebruiken om verkoeling op te zoeken en te genieten van het mooie weer.

The post Alle jeugdtrainingen deze week afgelast ivm hoge temperaturen appeared first on SV RAP.

  •  

Zomergroet van de voorzitter

Door: Danny
21 Juni 2026 om 17:00

Als je niet kunt verliezen, kun je ook niet winnen.

Het jaar zit er bijna op. En zoals elk jaar vraag je je af: hoe kan het toch zo snel gaan? Wat begon met de eerste trainingen, de nieuwe gezichten, de verwachtingen en de goede voornemens, blikken we nu alweer terug. Met exact 50 teams zijn er 1247 wedstrijden gespeeld, duizenden kilometers gereden en ontelbaar veel koppen koffie gedronken langs de lijn. Zoveel momenten die je soms pas later echt waardeert.

We begonnen het jaar met 823 leden en meer ambitie dan ooit. En na 10 maanden, zoveel wedstrijden en zoveel ontwikkelingen is het goed om met open vizier terug te blikken.

Natuurlijk waren er teleurstellingen. De degradatie van zowel ons eerste als ons tweede deed pijn. Waar het seizoen begon met grote verwachtingen en het geloof dat we op dat niveau thuishoren, liep het uiteindelijk anders dan gehoopt. Dat poets je niet weg met mooie woorden, degradatie voelt voor vele betrokkenen als een verlies dat je niet zomaar loslaat. Logisch ook, want als sportman of begeleider ga je voor het hoogste. Maar verliezen, tegenslag en weerstand horen bij voetbal. Ze horen bij het leven, al wordt dat helaas niet door iedereen geaccepteerd. En juist door dat te doorleven groei je: als speler, als team, als club. De blikken staan dan ook vol vooruit, en we weten wat we komend seizoen anders willen doen. Want dat is het mooie van een vereniging: waar de één de deur dichtslaat, staan anderen op. Nieuwe gezichten, vertrouwde namen, en mensen die blijven en juist een tandje harder willen werken om het volgend jaar beter te doen.

Ook het aankomende afscheid van onze hoofdsponsor voelt voor velen als het einde van een tijdperk, hun naam was zo verweven met die van ons. Maar het geeft ons tegelijk iets moois terug: de kans om onze eigen identiteit weer voluit te omarmen. En die identiteit heeft een naam die velen van ons al lang vertrouwd is: v.v. Amstelveen. De club is hierop voorbereid en we kunnen rustig kijken wat het beste bij onze vereniging past.

Met ontzettend veel trots en positiviteit kijk ik terug naar de volle breedte van de vereniging. We hadden weer ontzettend veel teams in de jeugd, allemaal voorzien van trainers en met een organisatie die zó stond dat vrijwel alle wedstrijden door konden gaan en er goed getraind werd. Ik geniet er van. Kinderen die voor het eerst leren dribbelen op onze velden, ouders die langs de lijn staan, trainers die de basis leggen voor een volgende generatie v.v. Amstelveen-spelers. Dát is waar een vereniging groot van wordt.

Het was ook een jaar vol mooie momenten naast de competitie. Het geweldige sixentoernooi, dat enkel kan bestaan dankzij vrijwilligers die zich geheel belangeloos dagenlang in het zweet werken. De voetbaldagen voor de jeugd in de herfstvakantie, die zó geslaagd waren dat ze zeker voor herhaling vatbaar zijn. Het altijd weer gezellige oliebollentoernooi. En een grootse eindejaarsafsluiting met de jeugd waarop we samen het jaar uitluidden. Stuk voor stuk momenten die laten zien dat we méér zijn dan alleen een plek om te voetballen.

Want dat is misschien wel het mooiste van dit jaar: de verbondenheid die we voelden. Trainers die samen trainen, die massaal opleidingen volgen, die investeren in zichzelf en daarmee in onze club. Mensen die opstaan wanneer anderen afhaken, die de handschoen oppakken, de groep bij elkaar houden, en de trainingen, wedstrijden en gezelligheid in de kantine mogelijk maken. Dat zijn de stille helden van onze vereniging. Onzichtbaar voor velen, onmisbaar voor ons allemaal.

Een voetbalvereniging met meer dan 800 leden is niet alleen een club, het is weer een gemeenschap gebleken. Een plek waar vriendschappen worden gesloten, karakters worden gevormd en herinneringen worden gemaakt. Dat mogen we nooit vergeten, ook niet als de uitslagen een keer tegenvallen of er andere weerstand wordt ervaren.

Namens het hele bestuur wens ik iedereen een heerlijke zomer toe. Tot in het nieuwe voetbalseizoen!

Henk Hoeksema

Voorzitter v.v. Amstelveen

  •  

Geslaagde afsluitdag Jeugd

Door: Danny
21 Juni 2026 om 14:34

Gisteren stond onze jeugd volop in de schijnwerpers tijdens een geweldige afsluitdag vol plezier, sport en gezelligheid. Met springkussens, voetbaldarts, een pannakooi, een stormbaan en allerlei andere activiteiten was er de hele dag genoeg te beleven.

Natuurlijk werden ook onze kampioenen gehuldigd en werd er gestreden om de penaltybokaal. Een bijzonder hoogtepunt was het bezoek van onze special guest, Sébastien Haller. Omdat zijn kinderen bij Amstelveen Heemraad voetballen, was hij aanwezig om de winnaar van de Goal van het Seizoen bekend te maken en de Gouden Schoen uit te reiken.

Alsof dat nog niet genoeg was, sloten onze trainers de dag af met een onderlinge wedstrijd die uitmondde in een spectaculaire strafschoppenserie. Na een bloedstollende ontknoping trok één team met 10-9 aan het langste eind.

Dank aan alle vrijwilligers, trainers, ouders en spelers die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Wat een prachtige afsluiting van een mooi seizoen!

Klik HIER voor het volledige foto-album. Foto’s met dank aan Jos Spitteler!

  •  

Vrijwilliger van het Jaar: Mark Westerdiep

Door: Danny
19 Juni 2026 om 22:30

Tijdens de jaarlijkse vrijwilligersavond van vrijdag 19 juni is Mark Westerdiep benoemd tot Vrijwilliger van het Jaar seizoen 2025-2026. Daarmee is hij de vierde top-vrijwilliger uit de reeks Vrijwilliger van het Jaar, en de opvolger van Chantal van der Vaart.

Mark kwam ruim 2 jaar geleden met zijn zoon Rogier voor het eerst op de club. Nog voordat Rogier zijn eerste wedstrijd in het groen-wit had gespeeld, had Mark aangegeven iets te willen doen voor de club. Het vrijwilligersleven was er bij hem van jongs af aan met de paplepel ingegoten. Wat volgde was de opkomst van een ware allround vrijwilliger. In het eerste seizoen was Mark voornamelijk te vinden in de kantine waar hij één van de kantinecoaches was geworden. Langzaamaan bouwde zijn aanwezigheid (achter de schermen) ook uit naar andere evenementen, zoals het Halloween feest en de promotie van het Eerste elftal. Inmiddels was zijn zoon Rogier jeugdscheidsrechter geworden en had hij zijn dochter Sophie gestrikt om regelmatig mee te helpen achter de bar.

Het afgelopen seizoen was Mark niet alleen kantinecoach, maar ook trainer/coach van het team van Rogier, jeugdscheidsrechter en stond hij een aantal keer stand-by als wedstrijdsecretaris. Zoals altijd, zelfs met temperaturen rond het vriespunt, herkenbaar in een t-shirt en het liefst met een pak melk in zijn hand. De vrijwilligerskoorts sloeg het afgelopen seizoen ook weer over op zijn moeder Henny, die meerdere zaterdagen te vinden was in de commissiekamer. Ook komend seizoen zal Mark actief betrokken zijn als kantinecoach, trainer/coach, jeugdscheidsrechter en gaat hij de rol van wedstrijdsecretaris en scheidsrechtersplanning, samen met Belinda Dijkstra, (steeds meer) overnemen van Bram Feenstra.

Inmiddels heeft Mark in korte tijd ontelbaar veel vrijwilligersuren gemaakt, waardoor hij het meer dan verdiend om onze nieuwe Vrijwilliger van het Jaar te zijn. Het bestuur is Mark dan ook zeer dankbaar voor zijn vele uren vrijwilligerswerk, positiviteit en impact die hij maakt binnen de club.

Van harte gefeliciteerd, Mark!

  •  

RKAVIC bouwt aan de Toekomst!

19 Juni 2026 om 17:15
Achter de schermen bouwen we aan een nieuw RKAVIC Beste leden, ouders, vrijwilligers en supporters, De afgelopen maanden is er achter de schermen hard gewerkt aan de toekomst van RKAVIC. Samen met bestuur, vrijwilligers en betrokken leden leggen we momenteel een stevig fundament voor een gezonde, stabiele en toekomstbestendige vereniging. Een sterke vereniging ontstaat niet vanzelf. Daarom investeren we niet alleen in voetbal, maar ook in organisatie, structuur, duidelijkheid en ontwikkeling. Om die reden werken we aan vier belangrijke documenten die richting geven aan de toekomst van RKAVIC: **Het Beleidsplan** Beschrijft de missie, visie en strategische koers van de vereniging voor de komende jaren. **Het Organisatiedocument** Legt de organisatiestructuur vast en beschrijft hoe RKAVIC is ingericht. **Het Functieboek** Maakt duidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is binnen de vereniging en welke taken daarbij horen. **Het Technisch Jeugdplan** Beschrijft hoe wij onze jeugdspelers opleiden en ontwikkelen, van de Wolfjes tot en met de senioren. Met deze documenten creëren we meer duidelijkheid, continuïteit en samenwerking binnen de club. Ze vormen de basis voor een vereniging waarin spelers, ouders, trainers, vrijwilligers en bestuurders weten wat ze van elkaar mogen verwachten. Van papier naar praktijk Het schrijven van documenten is niet het einddoel. Integendeel. Het echte werk begint pas daarna. De komende periode staat in het teken van het stap voor stap invoeren van deze plannen in de dagelijkse praktijk van RKAVIC. Daarnaast werken we aan: * een vernieuwde website; * een sterkere organisatie; * duidelijke communicatie; * beter vrijwilligersbeleid; * financiële governance; * nieuwe jeugdinitiatieven zoals de Champions Cup, World League en De Wolfjes op Wereldreis. Samen bouwen aan RKAVIC Wij zijn ervan overtuigd dat RKAVIC alles in huis heeft om weer uit te groeien tot een sterke, gezonde en bruisende vereniging. Dat kunnen we echter niet alleen. Een vereniging maken we samen. Daarom willen wij iedereen bedanken die zich de afgelopen periode heeft ingezet voor de club en hopen wij ook de komende tijd op jullie steun, betrokkenheid en enthousiasme te mogen rekenen. Wij kijken ernaar uit om de documenten binnenkort met jullie te delen. **Samen bouwen we aan het nieuwe RKAVIC.** Eén club. Eén familie. Eén RKAVIC.

  •  

Ubuntu Sport nieuwe sponsor van RODA ’23

Door: Jose Cubo
18 Juni 2026 om 15:05

💚🤍 NIEUWE SPONSOR 🤍💚

Met veel enthousiasme mogen wij ook Ubuntu Sport verwelkomen als sponsor van RODA ’23! 🙌

Hoewel Ubuntu Sport voor velen binnen onze vereniging al een vertrouwde naam is, krijgt onze samenwerking nu ook commercieel een vervolg. RODA ’23 en Ubuntu Sport hebben een meerjarige overeenkomst gesloten, waar wij ontzettend blij mee zijn.

Al enkele jaren werkt RODA ’23 samen met Ubuntu Sport. Zij verzorgen opleidingen en begeleiding voor onze trainers en dragen daarmee bij aan de ontwikkeling en kwaliteit van onze jeugdopleiding. Daarnaast organiseren zij regelmatig sportkampen op ons complex, waarbij plezier, ontwikkeling en beweging centraal staan.

Ubuntu Sport gelooft in de kracht van sport om mensen te verbinden en talenten te ontwikkelen. Die visie sluit naadloos aan bij waar RODA ’23 voor staat: een vereniging waar iedereen zich kan ontwikkelen, zowel op als buiten het veld.

Commercieel zal Ubuntu Sport de komende jaren zichtbaar zijn met een advertentie op ons mooie LED-scorebord, een reclamebord langs het hoofdveld en als Vriend van RODA ’23 boven de bar in onze kantine.

Wij kijken ernaar uit om deze mooie samenwerking voort te zetten en verder uit te bouwen. Dank aan Ubuntu Sport voor het vertrouwen en de betrokkenheid bij onze club! 💚⚽

Samen zijn we sterk.

  •  

Koos van der Leest – Vrijwilliger van het jaar bij Award Gala van Het Amsterdamsche Voetbal

Door: Jose Cubo
18 Juni 2026 om 14:53

Woensdagavond 17 juni 2026 stond volledig in het teken van waardering, erkenning en mooie voetbalverhalen tijdens het jaarlijkse Award Gala van Het Amsterdamsche Voetbal.

Onze Koos was één van de winnaars tijdens dat gala. Namens alle Rodianen willen wij Koos van harte feliciteren met deze zeer verdiende prijs. Ook alle anderen winnaars natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Hieronder de tekst over Koos die in het artikel over het gala op de website van Het Amsterdamsche Voetbal terug te vinden is.

Klik hier voor het hele artikel

Koos van der Leest: de man achter duizenden voetbalfoto’s

Waar veel clubleden herinneringen maken, zorgt Koos van der Leest ervoor dat die herinneringen worden vastgelegd. Al bijna drie decennia is hij een vertrouwd gezicht langs de velden van RODA ’23.

Wie online zoekt naar beelden van de club komt vrijwel automatisch uit bij zijn werk. Jarenlang volgde hij wedstrijden van de zondagselectie, jeugdteams en tal van andere activiteiten binnen de vereniging. Altijd stond hij klaar met zijn camera, ongeacht de omstandigheden.

Zijn passie voor fotografie ontstond al op jonge leeftijd. Als zestienjarige fietste hij regelmatig naar Schiphol om vliegtuigen vast te leggen. Later verschoof zijn aandacht naar mensen, evenementen en uiteindelijk ook naar het voetbal. Via zijn zoons kwam hij in aanraking met de sportwereld en vanaf dat moment was de camera niet meer weg te denken langs de lijn.

Lees ook hier: ‘Ik heb nooit stil kunnen zitten’

Zelfs nu zijn gezondheid hem soms dwingt het wat rustiger aan te doen, blijft Van der Leest actief. Stoppen is voor hem geen optie. Nog altijd maakt hij foto’s van vriendenteams en springt hij bij wanneer de club hem nodig heeft. Niet alleen RODA ’23 profiteerde van zijn talent. Ook voor andere clubs en voor Het Amsterdamsche Voetbal leverde hij jarenlang beeldmateriaal. Zijn foto’s vormen inmiddels een belangrijk deel van de geschiedenis van het Amsterdamse amateurvoetbal.

  •  

Definitieve teamindelingen jeugd seizoen 2026-2027

16 Juni 2026 om 12:13

Beste spelers en ouders,

Hierbij de definitieve indelingen van de jeugdteams voor het komende seizoen (2026-2027). Het bestand is in te zien onder het kopje "Alle publieke RODA '23 documenten => Vereniging => Commissies => Jeugd". Het kan zijn dat deze definitieve indeling verschilt ten opzichte van de voorlopige indeling. Dat heeft onder andere te maken met opzeggingen en nieuwe inschrijvingen. De jeugd- en technisch-coördinatoren hebben zoals elk jaar veel werk gehad aan de teamindelingen en om alle ruim 900 jeugdspelers een goede plek in een van de 75 teams te geven. We beseffen ons dat de indeling soms tot teleurstelling kan leiden. Uiteraard zijn de coördinatoren bereid om uw eventuele vragen hierover te beantwoorden. We hopen wel dat u hierbij begrip toont en respect heeft voor de coördinatoren. Het zijn vrijwilligers die veel werk verzetten voor de jeugd en die het mogelijk maken dat wij als vereniging een bloeiende jeugdafdeling hebben.   

Vragen over de selectieteams kunnen gesteld worden aan de technisch coördinatoren. Vragen m.b.t. de niet-selectie teams kunnen gesteld worden aan de jeugdcoördinator van de desbetreffende leeftijdscategorie. De contactgegevens zijn te vinden op de RODA ’23 website onder het kopje ‘Vereniging’ -> ‘Commissies’.

Aanstaande zaterdag 20 juni zullen de nieuwe onderbouw teams (O8-O12) met hun nieuwe teams kennis maken tijdens het kick off toernooi.  De bovenbouw teams zullen die dag het seizoen afsluiten met de ‘grote monden’ wedstrijden en daarna een BBQ. Laten we er met zijn allen weer een mooie dag en een mooi nieuw seizoen van maken!

Jeugd Commissie en Technische Commissie RODA’23

  •  

💚🤍 Inleveren sponsorkleding RODA ’23 🤍💚

Door: Jose Cubo
15 Juni 2026 om 11:24

Speel je in een team dat door RODA '23 is voorzien van gesponsorde kleding en is er bij het uitgeven van deze kleding een borg betaald? Dan verzoeken wij je om de kleding aan het einde van het seizoen weer in te leveren.

De sponsorcommissie is hiervoor aanwezig in het clubgebouw op:

📅 Maandag 15 juni van 19.15 tot 21.15 uur
📅 Donderdag 18 juni van 19.15 tot 21.15 uur

Tijdens deze avonden kun je de complete kledingpakketten inleveren. Wij vragen iedereen om de kleding schoon en compleet aan te leveren, zodat deze gecontroleerd kan worden en – waar mogelijk – weer gereedgemaakt kan worden voor gebruik in het nieuwe seizoen. Na inlevering en controle zal de betaalde borg worden terugbetaald volgens de gemaakte afspraken.

Ben je op beide avonden verhinderd? Neem dan contact op met de sponsorcommissie, zodat we samen een alternatief kunnen afspreken.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Sponsorcommissie RODA '23 💚🤍

  •  

ONEC-toernooi bij RAP: Fair Play wint altijd

Door: Marten
14 Juni 2026 om 22:00

Op de velden van RAP vond zaterdag 13 juni het jaarlijkse ONEC-voetbaltoernooi plaats, het toernooi voor de verenigingen die behoren tot de club van Om en Nabij de Eeuw-clubs. Met 22 teams, 46 wedstrijden en een uitstekende sfeer stond het evenement opnieuw garant voor sportiviteit, ontmoeting en plezier.

Er werd gespeeld op halve velden in een 7-tegen-7-opzet, verdeeld over drie poules voor de 35+ categorie en twee poule voor de 55+ categorie. Clubs uit het hele land reisden af naar Amsterdam om deel te nemen aan dit bijzondere toernooi. Onder de deelnemers bevonden zich Ajax, Be Quick, RAP/Black Devils, Koninklijke HFC, Robur et Velocitas, Forward, Kampong, LSC 1890, Sparta, Hercules, TOB, Victoria en VOC.

Waar de openingswedstrijd van het WK voor clubs wereldwijd de aandacht trok vanwege drie rode kaarten, liet het ONEC-toernooi de ware betekenis van fair play zien. In maar liefst 46 wedstrijden, gespeeld zonder scheidsrechter, bleef het sportieve karakter centraal staan. Respect voor tegenstander en spel was de norm. Een prachtig voorbeeld van hoe voetbal ook gespeeld kan worden.

 

Spannende finales

55+ categorie
De finale bij de 55+ ging tussen RAP/Black Devils (Amsterdam) en Koninklijke HFC (Haarlem). In een aantrekkelijke wedstrijd trok Koninklijke HFC uiteindelijk aan het langste eind. Met een overtuigende 0-2 overwinning mochten de Haarlemmers de beker in ontvangst nemen.

35+ categorie
Bij de 35+ stond de finale tussen Kampong (Utrecht) en Forward (Groningen) op het programma. In de poulefase was Forward nog duidelijk de sterkste geweest met een 4-1 overwinning. In de finale draaide Kampong de rollen echter volledig om. Met een sterke teamprestatie won Kampong met 4-1 en kroonde zich daarmee tot winnaar van het ONEC-toernooi 2026.

 

Op naar Sneek
Na een uitstekend georganiseerd toernooi bij RAP verhuist het ONEC-circus volgend jaar naar Friesland. LSC 1890 neemt dan het gastheerschap op zich en ontvangt de deelnemende clubs in Sneek.

Tot slot gaat een extra woord van dank uit naar Charles Kint. Als organisator en gastheer was hij opnieuw onmisbaar voor het succes van deze editie. Dankzij zijn inzet en betrokkenheid konden spelers en supporters genieten van een prachtig voetbalweekend waarin sportiviteit, vriendschap en traditie centraal stonden.

 

SV RAP – waar plezier en voetbal samenkomen.

The post ONEC-toernooi bij RAP: Fair Play wint altijd appeared first on SV RAP.

  •  

Winnaars Goal van de Maand mei

Door: Danny
13 Juni 2026 om 11:38

De winnaars van de goal van de maand mei zijn Samuel Gonsalves Jardin de Ponte (JO11-2, links) én Siem Lesmeister (JO10-1, rechts). Zij kregen allebei evenveel stemmen bij de verkiezing Goal van de Maand mei. Daarom ontvingen zij beiden de bokaal en zijn zij in de race voor Goal van het Jaar. 

Gefeliciteerd Samuel en Siem!

  •  

Sluitingsperiode zaterdag 4 juli tm vrijdag 31 juli

11 Juni 2026 om 11:03

Nog heel even en dan loopt het seizoen 2025/2026 langzaam op z'n eind. Maar niet voordat we nog een paar grote evenementen organiseren:
* De kick-off voor de jeugd op zaterdag 20 juni
* Het 40e Horecatoernooi op zaterdag 27 juni
* De vrijwilligersavond op vrijdag 3 juli

Maar daarna gunnen we al onze vrijwilligers een paar weken een welverdiende rust.

Vanaf zaterdag 4 juli t/m vrijdag 31 juli is het complex gesloten. Er zullen dan geen trainingen en (oefen)wedstrijden mogelijk zijn met uitzondering van het Ubuntu voetbalkamp.

We zien jullie graag allemaal bij de evenementen die hierboven genoemd zijn. En anders tot volgend seizoen!

Het bestuur

  •  

Vrijwilligersavond RODA ’23

Door: Jose Cubo
9 Juni 2026 om 14:38

Beste vrijwilligers,

Om jullie te bedanken voor alle inzet dit seizoen nodigen we jullie graag uit voor de Vrijwilligersavond van RODA ’23! ⚽🌍

Op vrijdag 3 juli vanaf 20:00 uur maken we er samen een gezellige avond van op de club.

Tijdens de avond kun je genieten van verschillende snacks, drankjes en spelletjes geïnspireerd op landen die deelnemen aan het WK 2026. Denk aan lekkere hapjes, bijzondere smaken, leuke activiteiten en natuurlijk een gezellige WK-sfeer.

📅 Vrijdag 3 juli
🕗 Vanaf 20:00 uur
📍 RODA ’23

Samen sluiten we het seizoen af en bedanken we jullie voor alle tijd, energie en inzet die jullie in onze club steken. Zonder vrijwilligers geen RODA!

We hopen jullie allemaal te zien voor een gezellige avond!

Groeten,
RODA ’23

  •  

Prevox Ongediertebestrijding nieuwe sponsor van RODA ’23

Door: Jose Cubo
8 Juni 2026 om 10:06

💚🤍 NIEUWE SPONSOR 🤍💚

Ook deze week mogen we weer een mooie samenwerking aankondigen! 🙌

Prevox Ongediertebestrijding verbindt zich voor de komende 5 jaar aan RODA ’23. Met roots in Bovenkerk/Amstelveen zien Luuk en Marcel Bellis deze stap als een logische én mooie uitbreiding van hun betrokkenheid bij de lokale sportverenigingen.

Prevox is een specialist in professionele en effectieve ongediertebestrijding, met een sterke focus op kwaliteit, service en duurzame oplossingen. Een betrouwbare partner die perfect past bij de waarden van onze club.

De komende jaren zal Prevox zichtbaar zijn op een reclamebord laag langs het hoofdveld (aan beide zijden bedrukt), prominent op ons LED-scorebord én als Vriend van RODA ’23 boven de bar in de kantine.

Wij zijn ontzettend blij met deze samenwerking en kijken uit naar een mooie toekomst samen! 🏗️⚽

Samen zijn we sterk.

  •  

Ouder/Kind-competitie bij SV RAP groot succes.

Door: Marten
7 Juni 2026 om 23:46

Wat een geweldige dag op het sportpark van SV RAP! Tijdens de Ouder/Kind-competitie gingen meer dan 100 kinderen en ruim 100 ouders de strijd met elkaar aan in een reeks hilarische en uitdagende spelletjes.

 

Van klassiek zaklopen en fanatiek touwtrekken tot kletsnat buikglijden: iedereen gaf alles om de eer van zijn of haar team hoog te houden. Er werd gelachen, aangemoedigd en soms zelfs een beetje vals gespeeld, natuurlijk met een knipoog.

 

Voor sommige deelnemers zal deze dag misschien nog wel even in het geheugen gegrift staan als een klein trauma, maar voor de meesten was het vooral een middag vol plezier, sportiviteit en mooie herinneringen.

 

Dank aan alle vrijwilligers, deelnemers en supporters die deze dag tot zo’n groot succes hebben gemaakt. We kijken nu al uit naar de volgende editie!

 

SV RAP – waar plezier en voetbal samenkomen.

The post Ouder/Kind-competitie bij SV RAP groot succes. appeared first on SV RAP.

  •  

ING SPONSOR VAN RKAVIC

3 September 2014 om 21:30
ING ondersteunt amateurvoetbal en geeft RKAVIC extra impuls ING sponsor van RKAVIC Amsterdam, 1 september 2014 - ING is sponsor geworden van voetbalvereniging RKAVIC en heeft zich per 1 september 2014 voor 3 jaar aan de club verbonden.

  •  

Bedankt Sixen Vrijwilligers!

Door: Danny
6 Juni 2026 om 20:15

De 55e editie van Sixen was opnieuw een drukbezocht, gezellig en geslaagd toernooi. Met mooi voetbal, een geweldige sfeer, een strak lopend toernooischema, koud bier en een barbecue waarvoor menig toeschouwer én speler graag aanschoof.

Dit alles was natuurlijk nooit mogelijk geweest zonder de inzet van onze fantastische vrijwilligers en commissies. Voor alle zichtbare en onzichtbare werkzaamheden – vóór, tijdens en na het toernooi, zowel voor als achter de schermen – willen we jullie allemaal enorm bedanken!!

Dankzij de tomeloze inzet van alle vrijwilligers én de aanwezigheid van sportieve teams en enthousiaste bezoekers hing er gedurende het gehele weekend een gezellige en ontspannen sfeer. Alles verliep soepel, waardoor iedereen optimaal kon genieten van het voetbal, eten en het samenzijn.

De 55e editie van Sixen kan dan ook met recht een succes worden genoemd. Nogmaals dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen!

Volgend jaar vindt de 56e editie van het Sixen plaats op vrijdag 4 juni en zaterdag 5 juni 2027. Wij hopen jullie dan weer te mogen verwelkomen.

Namens het Bestuur

  •  

Balász Somogyi haalt KNVB-scheidsrechters diploma

Door: Danny
3 Juni 2026 om 21:54

Sinds dit seizoen is Balász (al jarenlang betrokken bij de club als ouder en assistent-scheidsrechter van MO20-1 ) begonnen met het fluiten van jeugdwedstrijden. 

Op eigen initiatief heeft hij bij de vereniging aangegeven graag iets voor de club te willen betekenen. Die kans hebben wij natuurlijk met beide handen aangegrepen.

Voor het behalen van zijn KNVB-diploma heeft Balász vier cursusavonden bijgewoond, vier stagewedstrijden gefloten en alle online opdrachten succesvol afgerond. Wij willen zijn stagebegeleider Frans Veen ook hartelijk bedanken voor het begeleiden van Balász.

Balász, van harte gefeliciteerd!

  •  
❌