De zomer is begonnen, hét moment om even op adem te komen, op te laden en trots terug te kijken op wat je hebt neergezet. Ondernemen vraagt elke dag weer om lef, creativiteit en doorzettingsvermogen. Juist daarom bewonder ik jullie inzet en veerkracht, het hele jaar door.
Afgelopen vrijdagavond 4 juli was daar een prachtig voorbeeld van: tijdens de sfeervolle ondernemersavond bij Amstelveen Culinair hebben we samen genoten van heerlijke hapjes, drankjes en vooral van de gezelligheid en verbondenheid met elkaar. Een avond om met een glimlach op terug te kijken.
Of je in de zomerperiode nu doorwerkt of even gas terugneemt, ik wens je een zomer vol nieuwe energie, frisse ideeën en vooral momenten waarop je kunt genieten. Van je omgeving, van je dierbaren en misschien ook even van niks.
Namens Daniella, Fabienne en mijzelf, dankjewel voor je betrokkenheid, je vertrouwen en je ondernemerschap. We kijken uit naar alles wat we ná de zomer weer samen gaan doen.
Op vrijdagavond 4 juli organiseerde Amstelveen Culinair de grootste zakelijke netwerkborrel van Amstelland. De gezelligste vrijmibo van het jaar vond plaats op een zwoele zomeravond, met maar liefst dertien restaurants die hun culinaire hoogstandjes presenteerden.
Onder het genot van zomerse drankjes, heerlijk eten, fijne gesprekken én de swingende beats van DJ Robert Feelgood, genoten bezoekers op een unieke locatie aan de Amstelveense Poel, aan de rand van het Amsterdamse Bos.
Natuurlijk waren ook onze ondernemers aanwezig op deze sfeervolle avond. We zijn Brasserie 10, het gezellige restaurant van Golfcentrum Amsteldijk, enorm dankbaar voor het aanbieden van consumptiemunten aan de leden van de OA. Deze konden ter plekke worden besteed bij de aanwezige horeca.
En dat was nog niet alles! Onze leden ontvingen ook een fantastische give-away met drie vouchers: een dagkaart voor De 9 Werelden, een fles wijn bij een diner en een halve dag gebruik van een vergaderruimte. Dank je wel, Brasserie 10!
Als kers op de taart werd gevierd dat Restaurant Colijn de publieksprijs won voor Amstelveense Horecaondernemer van het Jaar. Onze leden werden hiervoor extra feestelijk getrakteerd op een glas bubbels.
Kortom: een avond vol smaak, sfeer en verbinding, een perfecte start van de zomer!
Heb jij een vraagstuk waar frisse ideeën voor nodig zijn? Wil je jongeren inspireren én profiteren van hun creatieve denkkracht? Kom dan op dinsdag 9 september naar de netwerkborrel op het KKC en ontdek wat technasiumleerlingen voor jou kunnen betekenen!
Steeds meer leerlingen kiezen op het KKC voor het vak Onderzoek & Ontwerpen (O&O). Ze werken in teamverband aan realistische opdrachten van echte opdrachtgevers – bedrijven, instellingen en organisaties uit de regio. Op deze manier leren zij om onderzoekend en oplossingsgericht te denken én maken ze kennis met de wereld buiten de school.
Om deze praktijkgerichte aanpak mogelijk te maken, is KKC continu op zoek naar uitdagende opdrachten. In de bovenbouw zijn leerlingen zelfs verplicht om zelf een opdrachtgever te vinden. Een mooie kans voor ondernemers om jongeren te betrekken bij hun organisatie en tegelijkertijd te investeren in de toekomst.
Wat kun je verwachten op 9 september? Tijdens de netwerkborrel maak je op een laagdrempelige manier kennis met de leerlingen, docenten en andere ondernemers. In een informele setting samen verkennen of jouw praktijkvraag kan dienen als project voor één van de O&O-teams.
Locatie: Keizer Karel College Datum: Dinsdag 9 september 2025 Tijd: 16.00 – 18.00 uur
Onlangs ontvingen wij een bijzonder verzoek van het Nova College in Amstelveen. Voor hun Internationale Schakelklassen zijn zij op zoek naar stageplekken voor een snuffelstage van twee weken (van maandag 27 oktober t/m vrijdag 7 november) voor leerlingen tussen de 16 en 18 jaar oud.
De leerlingen komen uit verschillende landen en wonen nog maar kort in Nederland. Sommigen zijn gevlucht, anderen zijn hier vanwege het werk van hun ouders. Op het Nova College worden zij in twee jaar klaargestoomd om door te stromen naar een mbo-opleiding en uiteindelijk deel te nemen aan de Nederlandse arbeidsmarkt.
De snuffelstage is voor deze jongeren vaak hun allereerste kennismaking met het werkende leven in Nederland. Het gaat hierbij om oriënteren, ervaren en wennen aan een werkomgeving. We zoeken daarom bedrijven die deze jongeren willen ontvangen, begeleiden en eenvoudige werkzaamheden kunnen laten uitvoeren.
Waarom meedoen? – Je levert een waardevolle maatschappelijke bijdrage – Je helpt jonge nieuwkomers bij hun ontwikkeling – Je draagt bij aan inclusie en toekomstbestendig werk in de regio
Heb jij binnen jouw bedrijf ruimte om één of meerdere leerlingen een snuffelstage aan te bieden, of wil je meer informatie? Neem dan contact met mij op, of rechtstreeks met Simone Heuts, stagecoördinator bij het Nova College, via sheuts@novacollege.nl of 06-20342709. Uiteraard denken wij graag met je mee over een goede match.
Tijdens de bestuursvergadering op 1 juli jl. heeft het bestuur van Stadsfonds Amstelveen alle ingediende projectaanvragen goedgekeurd. Samen vertegenwoordigen de toegekende aanvragen een gevarieerde investering en wordt opnieuw een belangrijke impuls gegeven aan initiatieven die bijdragen aan een aantrekkelijk, duurzaam en levendig Amstelveen.
Een van de projecten die ondersteund wordt is de verdere uitrol van herbruikbare glazen in het Oude Dorp. Atilla Meulenbelt, secretaris van het Stadsfonds: “Duurzame initiatieven zoals het gebruik van herbruikbare glazen draagt niet alleen bij aan minder afval, maar ook aan een gevoel van gedeelde verantwoordelijkheid. We hopen dat meer ondernemers en organisatoren van lokale evenementen elkaar hierin weten te vinden en in de toekomst middelen gaan delen.”
Andere goedgekeurde projecten zijn onder meer een bijdrage aan de BIZ Oude Dorp voor het realiseren van het evenement Amstelveen on Wheels, dat voorheen in het Stadshart werd gehouden. En een klassiek concert voor Groep 5 leerlingen van de basisscholen in samenwerking met Stichting Basisscholen Amstelwijs, Stichting Basisscholen Onderwijsgroep Amstelland, de Muziekschool Amstelveen, Schouwburg Amstelveen en de Rotary Amstelveen-Amstel.
In winkelcentrum Westwijk ondersteunt het fonds een plan dat gericht is op het versterken van de winkeliersvereniging en het verbeteren van de samenwerking, communicatie en organisatie. Ook tijdens de feestdagen draagt het Stadsfonds graag bij aan de sfeer en levendigheid in winkelgebieden. Aan de Van der Hooplaan worden onder meer een Pietenspeurtocht, een kerstkoor en een warme decemberactie georganiseerd, waarbij buurtbewoners een ander in het zonnetje kunnen zetten.
De volgende vergaderdatum van het fondsbestuur is vastgesteld op maandag 1 september. Aanvragen voor deze ronde kunnen worden ingediend tot en met 18 augustus via de website van Stadsfonds Amstelveen www.stadsfondsamstelveen.nl.
Dinsdag 1 juli is de warmste 1 juli ooit gemeten. Waar het vorig jaar tijdens de derby nog regende en donker was, beleefden we dit keer een extreem zonnige dag, met lokaal temperaturen tot wel 34 graden. Maar dat weerhield de ondernemers van de OVAB, OVOA, NOA en OA er niet van om naar Golfcentrum De Hoge Dijk te komen voor de jaarlijkse Golfderby.
In de zinderende hitte streden de ondernemersverenigingen om de felbegeerde titel. Voor de OA namen Hans Drenth, Igorr Hieroms en Luuk Bellis de verdediging van deze titel op zich.
Er waren maar liefst drie winnaars waaronder Hans Drenth en Guido Leendertse. Na een loting werd Guido Leendertse uitgeroepen tot beste golfer van de dag. Eén van onze OA-leden had voor deze prestatie een bijzondere prijs beschikbaar gesteld: Patty Wakker van Patty Wakker Personal Training bood een traject van drie maanden aan, inclusief een lidmaatschap bij Gym One. Guido nam deze prijs trots in ontvangst.
Daarnaast mocht Hans Drenth de prijs voor de neary mee naar huis nemen: een dagkaart van Golfcentrum De Hoge Dijk.
Het was leuk om met ondernemers uit andere regio’s te netwerken. Er zijn zelfs al nieuwe ideeën ontstaan voor toernooien met andere sporten. Hierover binnenkort hopelijk meer!
Soms doe je projecten niet voor het geld, maar voor de passie.
Als muziekliefhebbers zelf voelden we meteen een connectie met Enjoy!The Sessions – een initiatief dat jonge muzikanten de kans geeft om met een professionele band op te treden in Schouwburg Amstelveen.
Daarom verzorgen we belangeloos hun complete communicatie: Brand identity Website (enjoythesessions.nl) Outdoor reclame Social media advertising Flyers en printmaterialen.
Het resultaat? Zo’n overweldigende respons dat de inschrijvingen voortijdig moesten worden gesloten! Op 28 september staan de geselecteerde talenten op het podium voor een onvergetelijke middag vol muziek en emotie.
Dit is waarom we ons werk zo leuk vinden: communicatie die écht impact maakt.
Het Trainers en Coaches Collectief is ontstaan vanuit een aantal enthousiaste leden van de Ondernemersvereniging Amstelveen. Leden die geloven in samenwerken, elkaar inspireren en door de krachten te bundelen, de kwaliteit van hun werk versterkt. Waardoor ze nog beter voor de klant klaar kan staan!
Vanuit het Trainers en Coaches Collectief stellen wij vol trots Nick Aldewereld voor. Hij is een van de trainers uit het Trainers en Coaches Collectief die zich inzet om Amstelveen te inspireren en ontwikkelen. Nick is gespecialiseerd in technologie en de snel veranderende wereld van digitaliseren.
Wie ben je? Ik ben Nick Aldewereld, IT-trainer en social tech ondernemer, geboren en getogen in Amstelveen.
Wat doe je? Ik leer mensen hoe ze slimmer omgaan met technologie, van mobiel en computergebruik tot het begrijpen en inzetten van kunstmatige intelligentie. Niet om bij te blijven, maar om weer grip te krijgen in een digitale wereld die snel verandert.
Waarom zit je bij het Collectief? Omdat ik geloof dat iedereen in Amstelveen het recht én de kans moet krijgen om zich te ontwikkelen, digitaal, mentaal en sociaal. In het Collectief bundelen we onze expertise om dat mogelijk te maken, voor álle inwoners.
Wat wil je betekenen voor Amstelveen en haar inwoners? Ik wil bijdragen aan een veerkrachtige gemeente waarin niemand buitenspel staat vanwege gebrekkige digitale vaardigheden. Of je nu 17 bent of 77: ik help je zelfverzekerd en zelfstandig te blijven in dit tijdperk van technologie.
Orhan: “Hoe zorg je ervoor dat mensen een goed beeld krijgen van de mogelijkheden die de 2 padelbanen en bijhorende horeca te bieden hebben? Met een team van een fotograaf, videograaf, een drone-piloot, meerdere modellen en een regisseur trokken we ten strijde. De beelden worden gebruikt voor informatieverstrekking, promotie en marketing: Zie hier de voorbeelden: https://lnkd.in/eD4imxGX“
De Marketing Menukaart zorgt voor transparante marketing en helpt ondernemers om hun doelen te bereiken door het maken van websites, sociale mediamarketing, SEO en SEA. Voor meer informatie bekijk de website: https://lnkd.in/eYCVGgyt
Park Startbaan is het park waar je het hele jaar door kan tennissen, padellen en biljarten. Een mooi restaurant en een ruime terras vullen het geheel aan. Het park is recent nog volledig opgeknapt in samenwerking met Han Schooneman van SchoonemanDesign. Zie voor meer informatie de website van Park Startbaan: www.parkstartbaan.nl
Wil je als ondernemer/bedrijf/organisatie je campagne laten opvallen met unieke foto’s? Neem dan contact met met Orhan Sahin www.orhansahin.nl.
Na jaren van intensieve gesprekken, bestuurlijke afstemming en politieke aandacht is het eindelijk zover: de gemeente Amstelveen krijgt groen licht voor de bouw van 438 studentenwoningen in de wijk Kronenburg. Op 3 juli 2025 is de Tweede Kamer geïnformeerd door Robert Tieman, minister van Infrastructuur en Waterstaat, dat hij de Inspectie Leefomgeving en Transport opdracht heeft gegeven om een verklaring van geen bezwaar te verlenen. Een positieve uitkomst in een langlopend en complex dossier.
Betrouwbare overheid
Floor Gordon, wethouder ruimtelijke ordening: “Dit is een geweldig moment voor Amstelveen. We zijn heel blij met de erkenning van het Rijk voor deze bijzondere en unieke locatie naast studentencampus Uilenstede. Het rijk komt de bestuurlijke afspraken met ons na en onze jarenlange inzet voor een leefbare, veilige, toekomstbestendige en vooral karakteristieke wijk Kronenburg wordt beloond. Dankzij deze doorbraak kunnen we woningen bouwen en werken aan een wijk waar studenten prettig kunnen wonen, studeren en leven.”
Uitzonderingsprocedure
Hoewel Kronenburg, net als een groot deel van Amstelveen en Uilenstede, onder de aanvliegroute van Schiphol ligt, heeft het Rijk gekozen voor een uitzonderingsprocedure. De gemeente heeft een plan opgesteld dat inzet op geluidadaptief bouwen, tijdelijke bewoning en een doelgroep die volgens de GGD minder gevoelig is voor geluidsoverlast van vliegtuigen. De aanpak sluit aan bij de bestuurlijke afspraken die medio 2023 zijn gemaakt tussen het Rijk en de gemeente.
Maatwerk en goede samenwerking
Floor Gordon: “We zijn trots dat we samen met grondeigenaren bijdragen aan het verlagen van de woningnood onder studenten en tegelijkertijd de leefomgeving in Kronenburg verbeteren. Dat is niet alleen een wens van ons maar ook van de buurt en onze gemeenteraad. Dit is een voorbeeld van maatwerk en goede samenwerking met het rijk. We blijven met elkaar in gesprek over de mogelijkheid om in de toekomst meer woningen toe te voegen, mits dit op een gezonde en verantwoorde manier kan.”
Het Stadshart van Amstelveen krijgt een groene en toekomstbestendige impuls. Het college van B en W heeft vandaag het voorlopig ontwerp vastgesteld voor de herinrichting van het Stadsplein en de Rembrandtweg. Dit ontwerp wordt nog in detail uitgewerkt in een definitief ontwerp. Hiermee transformeert het stadscentrum tot een aantrekkelijke openbare ruimte waar ontmoeten, ontspanning, groen én evenementen samenkomen.
Natuurlijke inrichting en verblijfskwaliteit Het ontwerp zet in op een natuurlijke uitstraling met veel groen. Denk aan houten bankjes, een watertafel met fonteintjes, een groene speeltuin én een watertappunt. De randen van het plein krijgen een groene en uitnodigende uitstraling en bieden ruimte aan gezellige terrassen. Zo ontstaat een uitnodigende plek voor bewoners en bezoekers.
Klimaatbestendig en comfortabel
Op het Stadsplein en de Rembrandtweg komen grote plantvakken en extra bomen die zorgen voor verkoeling bij warm weer. Regenwater wordt opgevangen in een ondergrondse berging en hergebruikt bij droge periodes. Wethouder Stadshart Floor Gordon: “We zien steeds vaker extreme weersomstandigheden. Daarom maken we het Stadsplein klimaatbestendig, met veel groen, schaduwrijke plekken en slimme oplossingen zoals wateropslag. Zo creëren we een prettige verblijfsplek voor iedereen.”
Ruimte voor evenementen Door de verplaatsing van de vrijdagmarkt naar de Rembrandtweg ontstaat er meer ruimte krijgt op het Stadsplein, Hierdoor blijft het plein geschikt voor grote evenementen, zoals AmstelveenBeach, Diwali, de Lentemarathon en het Japan Festival. Voor deze evenementen zijn flexibele inrichtingsvarianten ontworpen, met aandacht voor logistiek en comfort.
Samen ontworpen met de stad Het ontwerp is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met bewoners, ondernemers, vastgoedeigenaren, organisatoren van evenementen, culturele instellingen en jongeren. Wethouder Floor Gordon: “De wensen van Amstelveners zijn duidelijk terug te zien in het ontwerp: een actief en afwisselend plein met veel groen en natuurlijke materialen. Dat brede draagvlak is essentieel voor een levendig Stadshart waar iedereen zich thuis voelt”.
Keuze voor nieuwe bestrating Ook over de nieuwe klinkers konden bewoners meedenken. Tussen de twee klinkers waar het meest op gestemd is, maakt de gemeente binnenkort een definitieve keuze. Beide bevatten een mix van warme kleuren, die passen bij de sfeer van het toekomstige plein. De twee varianten zijn te bekijken via het online participatieplatform denkmee.amstelveen.nl. Daarnaast komen er op het plein grote natuurstenen vlakken die al in het ontwerp zijn meegenomen om het plein een unieke uitstraling te geven.
Gefaseerde uitvoering Het herbestraten van de openbare ruimte gaat in fases, zodat het Stadshart en de winkels goed bereikbaar blijven voor bewoners en bezoekers. Als de keuze voor de klinker gemaakt is, start de gemeente bij de Rembrandtweg Noord ter hoogte van de Groen van Prinstererlaan en werkt richting het Stadsplein. De planning is nu om hier na de zomer mee te starten. Als de Rembrandtweg volledig opnieuw bestraat is, wordt de markt verplaatst en gestart met de herinrichting van het Stadsplein. Fasering en uitvoering gaat in goed overleg met de winkeliers, horeca, culturele instellingen, de eigenaren en marktondernemers.
Op zaterdag 26 juli vindt de allereerste editie van Proef Paardenburg plaats. Ons eigen Food & Wine Festival aan de Amstel in onze historische achtertuin.
Een zomerse avond vol culinaire verrassingen, prachtige wijnen, live entertainment en voor de gasten die een dansje durven te wagen is er een spetterende afsluiting in onze tuinzaal.
Speciaal voor OA leden biedt Paardenburg een exclusieve korting aan van slechts €39,50 per ticket i.p.v. het reguliere tarief. Deze prijs is inclusief onderstaande elementen. Wil je alleen voor een borrel en een dansje komen dan ben je vanaf 21:00 uur welkom en kost het ticket € 12,50.
Laat je verrassen door 5 unieke gerechtjes van verschillende foodstands, geniet van live entertainment met niemand minder dan DJ Maestro en sluit de avond swingend af in onze sfeervolle tuinzaal.
Wat zit er inbegrepen bij je ticket?
5 heerlijke gerechtjes vanuit verschillende foodstations als diner
Diverse wijn-, bier- cocktailbars voor heerlijke drankjes.
Een gratis hop-on-hop-of boottocht in onze ‘roseboot’ over de Amstel
Live entertainment van onder andere DJ Maestro aan de draaitafels.
Van 22:00-00:00 een waanzinnige dansavond in onze tuinzaal voor de liefhebber
Het Trainers en Coaches Collectief Amstelveen is ontstaan vanuit een aantal enthousiaste leden van de Ondernemersvereniging Amstelveen. Leden die geloven in samenwerken, elkaar inspireren en door de krachten te bundelen de kwaliteit van hun werk te versterken. Waardoor ze nog beter voor de klant klaar kunnen staan!
Op dinsdag 24 juni vond de officiële kick-off plaats van het OA Young Mentorschapsprogramma 2025, bij Hotel Café Restaurant Abina. Een inspirerende middag waarop Young OA’ers voor het eerst in contact kwamen met hun mentoren.
Na een korte introductie en uitleg over het programma stelden de deelnemers zichzelf voor. Vervolgens was er ruimte voor de mentees en mentoren om met elkaar kennis te maken en te onderzoeken of de match klopte. Al snel ontstonden er waardevolle gesprekken.
Het mentorschapstraject duurt een jaar. Gedurende deze periode komen de koppels elke twee maanden in contact. Tussentijds checken we in om te volgen hoe het gaat.
We kijken terug op een geslaagde kick-off en een veelbelovende start van het programma!
Het Amsterdamse Bostheater bestaat volgende week 40 jaar en wie jarig is, trakteert!
Al jaar en dag programmeert het Bostheater culturele uitjes in de openlucht in het prachtige bosgebied van Amstelveen. Wat ooit begon met een groepje acteurs en een regisseur die met de pet rondgingen, is uitgegroeid tot een professioneel theater waar jaarlijks zo’n 90.000 bezoekers uit Groot Amsterdam en daarbuiten komen genieten van voorstellingen en concerten.
Vier met ons mee! Volgende week zijn we jarig en dat vieren we graag met onze lokale partners! Daarom stellen wij speciaal voor jullie 500 gratis tickets beschikbaar in onze verjaardagsweek(1, 2, 3, 4 en 5 juli) voor de muzikale koningskomedie Willem II. Kom met jouw collega’s, je vrienden, je gezin/familie of nodig klanten of relaties uit voor deze zomerse en hilarische avond (lees onderin meer over dit spektakel).
Verzilver jouw gratis verjaardagskaarten Ga naar Bostheater.nl/willem2 en klik op ‘Koop tickets’. Kies een datum, kies het tickettype ‘Standaard ticket’ en kies het aantal. Aan het einde van het bestelproces vul je deze code in: bostheater40
Spelregels:
Deze code is geldig voor alle voorstellingen van Willem II t/m 5 juli.
Je kunt maximaal 4 gratis kaarten bestellen met deze code.
Op zaterdag 5 juli organiseren Rijkswaterstaat, aannemer VeenIX en de gemeente Amstelveen de Dag van de Bouw. Een dag waarop bewoners en andere geïnteresseerden een kijkje kunnen nemen op de bouwplaatsen van de A9 Badhoevedorp-Holendrecht. Ook zijn allerlei activiteiten voor jong en oud. Doe mee aan een (fiets)rondleiding langs de A9 of door het Stadshart, klim in één van de bouwmachines op het Stadsplein, bouw met kilo’s lego en nog veel meer.
Bouwplaats bezoek en fietsrondleidingen
Tussen 12:00 en 16:00 uur is de A9 bouwplaats bij de Keizer Karelweg in Amstelveen (ter hoogte van de Meander) en in Ouderkerk aan de Amstel (Ronde Hoep oost) geopend voor publiek. Extra bijzonder is dat je dit jaar 15 meter af kunt dalen om een kijkje te nemen in de verdiepte ligging van de A9, een unieke kans! De bouwers van aannemer VeenIX en medewerkers van Rijkswaterstaat zijn aanwezig om bezoekers alles te vertellen over de werkzaamheden. Aanmelden is niet nodig. Kinderen kunnen ook meedoen aan een leuke speurtocht en een ijsje verdienen De bouwplaatsen zijn alleen te voet of met de fiets te bereiken. Zin in een fietstocht langs de werkzaamheden aan de A9? Meld je dan aan via het Online Bezoekerscentrum van Rijkswaterstaat. Let op: vol = vol!
Rondleiding door het Stadshart
Amstelveners die benieuwd zijn naar alle ontwikkelingen in het Stadshart, kunnen zich aanmelden voor een rondleiding door het centrum. Kom alles te weten over het nieuwe ontwerp voor het Stadsplein, bewonder een grote maquette en leer meer over de toekomst van het busstation. Deelnemers krijgen zelfs een exclusief kijkje achter de schermen op de bouwplaats van de Rembrandtweg. Winkelcentrumeigenaar Unibail Rodamco-Westfield werkt hier aan de winkeluitbreiding van de Rembrandthof. Aanmelden via www.amstelveeninzicht.nl/dvdb.
Klim in grote bouwmachines
Op het Stadsplein kunnen kinderen zich vermaken in de enorme tijdelijke zandbak en plaatsnemen achter het stuur van grote bouwmachines. Bij het naastgelegen belevingscentrum Amstelveen InZicht (Stadsplein 103, boven de bibliotheek), liggen kilo’s lego klaar om de mooiste creaties mee te bouwen. Met een VR bril bekijk je de toekomstige A9.
Kleurplaat wedstrijd
Ook dit jaar is er weer een kleurplaat wedstrijd. Kinderen maken hiermee kans op één van de drie Libris Venstra cadeaubonnen. De kleurplaat is te downloaden op www.amstelveeninzicht.nl/dvdb.
Dag van de Bouw in Amstelveen
De Dag van de Bouw is een landelijke, jaarlijkse actiedag van Bouwend Nederland. Bouw- en infrabedrijven stellen dan met trots hun bouwplaatsen open voor het Nederlands publiek. In Amstelveen wordt deze dag op 5 juli georganiseerd door VeenIX, Rijkswaterstaat en de gemeente Amstelveen. Amstelveen heeft een andere dag gekozen dan de landelijke Dag van de Bouw op 21 juni, omdat deze dag samenvalt met de viering 750 jaar Amsterdam.
De gemeente Amstelveen en Unibail-Rodamco-Westfield (URW) hebben tijdens de vastgoedbeurs PROVADA op 17 juni hun samenwerking voor Stadshart Amstelveen bevestigd voor diverse ontwikkelingen in Stadshart Amstelveen. Samen zetten de partijen de handen op elkaar om de gezamenlijke visie stapsgewijs uit te voeren.
De eerste stap, de uitbreiding en renovatie van Rembrandthof, is al gestart en wordt eind 2026 afgerond. Belangrijk is nu de ontwikkeling van de westelijke entree bij het busstation en de Schouwburggarage, met betrokkenheid van de Vervoerregio Amsterdam en Connexxion. Wethouder Floor Gordon (Stadshart): “De westelijke entree van het Stadshart is een belangrijke schakel in de verbinding tussen het winkelgebied, het busstation en de toekomstige overkapping over de A9. Samen met URW en de betrokken partijen willen we een levendige toegangspoort creëren voor het Stadshart”.
Verder werken de gemeente en URW aan een kwaliteitsverbetering van het Binnenhof, met een mix van flagship stores en lokale ondernemers, en verdichting met woningen aan de Pieter Lastmanweg.
Vincent van der Vegte, Head of Development bij URW, zegt: “Deze stap bekrachtigt onze duurzame samenwerking met de Gemeente Amstelveen om de gezamenlijke visie uit te werken. Na het Rembrandthof pakken we het Binnenhof en Entree West aan, om zo een toekomstbestendig en levendig stadscentrum te kunnen bieden.”
Werk jij aan een duurzame innovatie en wil je sneller naar klanten, groei of nieuwe markten? GO!-NH helpt je versnellen. Voor ondernemers, door ondernemers. Of je nu net begint of klaar bent om te schalen – we hebben een traject dat past bij jouw groeifase. Voor startups én mkb’ers die willen doorpakken. Elke fase vraagt om focus. Kies hieronder het programma dat jou verder brengt.
Geen theorie, alleen groei
Bij GO!-NH krijg je begeleiding die werkt. Geen algemene tips, maar concrete stappen van ondernemers die het zelf gedaan hebben.
Hands-on begeleiding
Actiegericht programma
Ondersteuning op maat
Concrete resultaten
Voor wie is GO!-NH?
Je bent gevestigd in Noord-Holland
Je werkt aan een innovatie binnen circulair, energie, voedsel of biobased
Je kunt voldoende tijd besteden aan het programma
Je staat open voor feedback van andere ondernemers
Wat levert het op?
1-op-1 coaching van ondernemers en experts
Masterclasses over sales, funding en groei
Connecties met investeerders en launching customers
Een netwerk van ondernemers die doorpakken
Market Readiness Program Fase 1: van idee naar eerste betalende klant
Voor ondernemers die hun markt willen veroveren met een scherpe propositie. We helpen je om klantproblemen te valideren, interesse te vergroten en je eerste deal te sluiten.
Start: 11 november 2025
Duur: 10 weken
Aanmelden: laatste plekken!
Scaling Readiness Program Fase 2: klaar om te groeien? Wij versnellen je opschaling
Voor teams die al omzet draaien en klaar zijn om te bouwen aan een schaalbaar businessmodel. We werken aan sales, funding, team en marktstrategie.
Zet je sombrero op en schuif aan: op vrijdag 27 juni verandert het Oude Dorp van Amstelveen in een zomers festijn vol kleur, muziek en gezelligheid! Tijdens de Spaanse markt in het Oude Dorp staan zo’n 25 marktkramen verspreid over de Dorpsstraat en de Stationsstraat. Lokale én externe ondernemers bieden een breed scala aan zomerse producten, heerlijke hapjes en verfrissende drankjes aan.
Eten en drinken Een Spaanse chef-kok, speciaal overgevlogen uit Spanje, bereidt ter plekke echte paella. Bij diverse kramen en tappunten zijn tapas en drankjes verkrijgbaar van ondernemers uit het Oude Dorp. Een bijzonder hoogtepunt is de introductie van de Pueblo Viejo cocktail, speciaal ontwikkeld voor het Oude Dorp. Deze zomerse cocktail is verkrijgbaar bij zes horecazaken in het dorp. Er wordt gewerkt met herbruikbare hardcup glazen die voor een eenmalig bedrag te koop zijn.
Entertainment De Dorpsstraat en Stationsstraat worden opgeluisterd met zomerse muziek uit de speakers. Tussen 16.30 en 18.30 uur vinden op verschillende locaties optredens van flamenco danseressen plaats.
Van heerlijke hapjes tot zomerse drankjes, live muziek en verrassende optredens – het wordt één groot straatfeest dat je niet wilt missen. Kom dansen, proeven en genieten met collega’s, buren, vrienden en familie.
De Music Meeting Lounge zijn er ook weer bij! Kom gezellig langs bij de marktkraam. Op zoek naar een toffe LP voor thuis? Of nieuwsgierig naar de locatie van de Music Meeting Lounge vol platen en sfeer? Loop gerust even binnen!
Op donderdag 19 juni waren wij voor ons jaarlijkse golftoernooi opnieuw te gast bij Golfcentrum Amsteldijk | Brasserie 10. Een fijne en gewaardeerde traditie! Ook dit jaar werden we getrakteerd op een heerlijk zonnetje en een mooie opkomst van ruim 70 deelnemers. De netwerkborrel was dan ook weer een groot succes. Aansluitend genoten we van een smakelijk BBQ-buffet.
Speeddaten met Zaai Na het sportieve gedeelte was er ook tijd voor speeddaten met de Zaailingen! De energie zat er goed in: enthousiaste ontmoetingen, inspirerende ideeën en spontane connecties vlogen over en weer. Een leuke, laagdrempelige manier om elkaar beter te leren kennen én om te ontdekken welke kansen er in het netwerk liggen!
Sportieve inzet en veel enthousiasme Zoals gebruikelijk waren er weer twee onderdelen: de golfclinic en het golftoernooi.
OA Golfclinic Tien beginnende golfers namen dit jaar deel aan de golfclinic. Onder begeleiding van een ervaren trainer leerden zij de fijne kneepjes van het golfspel – van swing tot putten. Met mooie prijzen in het vooruitzicht, werd er fanatiek geoefend. Uitslagen golfclinic: 1. Maarten C. de Jong van EskensPeople 2/3. Een gedeelde 2e en 3e plaats voor Ruud Licht van Buro Amstelveen en Diederick Groenewoud van Fysio Quality
OA Golftoernooi In het toernooi streden negentien deelnemers om de felbegeerde OA-wisselbeker. Voor het tweede jaar op rij ging Thomas Bruin van De Marketing Menukaart er met de titel ‘Beste OA Golfer van 2025’ vandoor. De overige winnaars van het golftoernooi waren dit keer: Uitslagen golftoernooi: 1. Thomas Bruin van De Marketing Menukaart 2. Nynke de Ruiter van Leap Company 3. Marco Kok van Kok Amstelveen
Overige prijzen De aanmoedigingsprijs:
Anja de Die van Anja de Die Coaching Training
Igorr Hieroms van GR8 Consulting
De longest & nearest prijs:
Ron Hooijman van Flora plus
Sponsoren Naast de OA-wisselbeker werden er opnieuw prachtige prijzen uitgereikt, mede mogelijk gemaakt door onze leden en sponsoren:
Namens Golfcentrum Amsteldijk: 3x Dagkaart voor de 9 werelden van Golf 1x privéles van 50 minuten 3x Greenfee voor de 9 holes baan
Namens Martijn van Dalen Amstelland INTO Business: Halve pagina advertentie ter waarde van 600 euro
Namens Miranda Coops van de Miranda Coops Art&Design: Een prachtige Golf Kunstwerk
Namens Conchita de Rooij van Conchita van Rooij Advocaten: Anderhalf uur gratis legal consult en een fles bubbels
Namens Charles Matla van Groupcard: 1x Amstelveens Cadeaukaart ter waarde van 60 euro
Namens Nirmala Balgobind van Back2Paper Doos van 12 unieke back-2-paper golfballen
Namens Avi Ovadiah van The Financials Doos van 12 unieke The Financials golfballen
Dank! Het was opnieuw een zeer geslaagd event. Onze dank gaat uit naar Golfcentrum Amsteldijk & Brasserie 10 en natuurlijk alle deelnemers en sponsoren!
Tijdens Amstelveen Culinair kun je bij alle deelnemende restaurants betalen met het Amstelveens Cadeau. Leuk om cadeau te geven aan personeel of relaties, of gebruik hem lekker zelf.
Het Amstelveens Cadeau koop je online of bij een van de verkooppunten. Tegoed over? Geen probleem. Het resterende bedrag blijft geldig en kan ook na het festival besteed worden bij meer dan 100 deelnemers in Amstelveen.
Winactie tickets en een Amstelveens Cadeau van € 15
Ook zondag 6 juli belooft een heerlijke dag te worden op Amstelveen Culinair en jij kunt er gratis bij zijn! Het Amstelveens Cadeau geeft 5x twee entreetickets weg, inclusief een Amstelveens Cadeau van € 15. Daarmee kun je meteen proeven van de lekkerste gerechtjes op het terrein. De winactie loopt t/m 29 juni.
Tot op de dag van vandaag maken wij Dim Sum, zoals mijn vader het voor ogen had: als vorm van KUNST. Bij ons draait het niet alleen om smaak en uiterlijk, maar ook om cultuur, historie en authenticiteit.
Onze missie? Het delen van échte smaken en verhalen uit Hong Kong – op een manier die het hart raakt. Zoals Dim Sum letterlijk betekent: het raken van het hart. Onze vader kwam in de jaren ’70 als jonge kunststudent naar Nederland. Om zijn studie te bekostigen, ging hij aan de slag in een Chinees restaurant. Daar viel hem al snel iets op: de Westerse interpretatie van Chinees eten stond mijlenver af van de rijke smaken die hij van thuis kende. Hij dacht: dit moet anders.
Met zijn passie voor kunst en zijn liefde voor koken openden onze ouders restaurant Shanghai Noodle in Amsterdam. Daarna volgde culinair restaurant Treasure en uiteindelijk werd Treasure Dim Sum Products BV geboren. Vandaag de dag maken wij nog steeds Dim Sum zoals onze vader het bedoelde: ambachtelijk, eerlijk, met oog voor smaak, presentatie en beleving. Elk hapje is een eerbetoon aan zijn visie. Dim Sum is voor ons niet zomaar een snackje. Het is een kunstvorm; een familieverhaal, een traditie die voortleeft.
Op zondag 29 juni 2025 vanaf 17.00 uur presenteert Brasserie Paardenburg samen met topontwerper Addy van den Krommenacker een exclusieve modeshow. Ontdek zijn nieuwste collectie, ontmoet Addy persoonlijk en geniet van een elegante avond vol mode en inspiratie.
Laat je verrassen door de nieuwste haute couture en prêt-à-porter creaties van Addy, die de magie van de zomer tot leven brengen.
Wat kun je verwachten?
Ontvangst met een glas crémant
Driegangendiner aan de Amstel
Een betoverende modeshow met de creaties van Addy
Meet & greet en fotomomenten met Addy en zijn modellen
Interviewmoment: stel je vragen aan de ontwerper zelf
Shop zijn collectie direct in de pop-up boutique
Ontdek en koop zijn boek “Addy”
Tickets: €99,50 per persoon hier bestellen inclusief diner, welkomstdrankje hapjes en modeshow.
Speciaal voor ondernemers organiseren we op donderdagavond 26 juni om 19.00 uur de thema-avond ‘Een huis kopen als ondernemer’.
Denk je dat het als ondernemer moeilijk is om een (ander) huis te kopen? Er is vaak meer mogelijk dan je denkt! Tijdens deze avond nemen onze financieel adviseurs je mee door alle belangrijke stappen. Of je nu een startende ondernemer bent of al jaren ervaring hebt, wij helpen je graag verder.
Ben je erbij? Meld je via onderstaande knop kosteloos aan voor de thema-avond. Dan reserveren we een plek voor je.
Praktische informatie Datum: Donderdagavond 26 juni Tijd: 19.00 – 19.45 uur Locatie: Rabobank Regio Schiphol, locatie Hoofddorp – Polarisavenue 150 De locatie is goed te bereiken met OV of de auto. Er is genoeg plek in onze parkeergarage.
Inloopmoment voor financieel advies Op deze dag is er ook een inloopmoment voor financieel advies tussen 14.00 – 20.00 uur op Rabobankvestiging Hoofddorp, maar ook op onze andere vestigingen. Nieuwsgierig naar jouw financiële mogelijkheden om te verhuizen, verbouwen en/of verduurzamen? Loop vrijblijvend binnen, onze adviseurs staan voor je klaar. Neem je jaarcijfers en IB-aangifte mee. Lees hier meer over op onze website.
Lukt het niet om langs te komen of nu al benieuwd naar de mogelijkheden? Lees onderaan de mail de artikelen over het kopen van een huis als ondernemer of maak direct een afspraak voor persoonlijk advies.
In 2025 wordt er in en om Amsterdam volop gewerkt aan de weg en het spoor. En ook zijn er grote evenementen als de NAVO top, Amsterdam 750 en sail. Dat zet de bereikbaarheid van de Amsterdamse regio flink onder druk. Wethouder Melanie van der Horst, het georganiseerd bedrijfsleven, NS én Breikers directeur Rein Aarts roepen werkgevers op om die hinder zoveel mogelijk te vermijden en te omzeilen. Breikers is er voor informatie en 1-op-1 ondersteuning. Kosteloos, onafhankelijk, deskundig, dichtbij.
Kortingsacties OV en deelvervoer rondom verkeershinder regio Amsterdam
In 2025 vinden er meer grootschalige weg- en spoorwerkzaamheden dan ooit plaats in en rond de regio Amsterdam. Om ervoor te zorgen dat de wegen in en rond de regio Amsterdam zo min mogelijk vast komen te staan, wordt reizigers gevraagd zo veel mogelijk buiten de spits, met het OV, samen in een auto of niet te reizen. Om het reizen met het OV en deelvervoer aantrekkelijker te maken, zijn er nu meerdere kortingsacties voor het openbaar vervoer en deelvervoer gelanceerd door de verschillende samenwerkingspartners.
Er zijn meerdere reisalternatieven voor automobilisten om de drukte zoveel mogelijk te vermijden. Bijvoorbeeld door met de trein van/naar/via de regio Amsterdam te reizen en binnen Amsterdam met de metro, tram, bus of pont te reizen. Ook deelmobiliteit kan in de stad een mooi alternatief zijn, bijvoorbeeld voor het laatste stuk van een station naar de eindbestemming.
Kortingsacties
Trein
Er worden twee typen kortingsabonnementen aangeboden. Het NS Flex Dal voordeelabonnement is er voor automobilisten die wonen of werken in regio Amsterdam en tijdens de wegwerkzaamheden deze zomer vaker met de trein willen gaan. Dit kortingsabonnement – tijdelijk gratis tijdens de actie – biedt 40% korting in daluren en het weekend. De korting op het NS Altijd Voordeelabonnement is voor treinreizigers ter compensatie voor hinder van spoorwerkzaamheden. Dit abonnement biedt 20% korting in de spits en 40% korting in daluren en het weekend.
Metro, tram en bus in Amsterdam
Ook is er een kortingsactie voor automobilisten die de auto gebruiken binnen Amsterdam. Zij kunnen in aanmerking komen voor een gratis GVB-kortingsabonnement met 40% korting op reizen met de metro’s, trams en bussen van GVB, tijdens de wegwerkzaamheden. Ook worden rondom specifieke hindermomenten gratis GVB 24-uurskaarten beschikbaar gesteld.
Deelscooters en deelbakfietsen
De verschillende partijen zetten ook in op het stimuleren van deeltweewielers. Zo zijn er kortingen – voor nieuwe en huidige gebruikers – op de deelscooters van Felyx in Amsterdam en Check in Amsterdam en Diemen. Ook de deelbakfietsen van Baqme zijn in Amsterdam gratis te proberen.
De kortingsacties aanvragen
Reizigers kunnen de kortingsabonnementen voor het openbaar vervoer aanvragen op amsterdambereikbaar.nl/nl/2025/kortingsacties. Hier kunnen reizigers hun gegevens invullen om te ontdekken voor welke kortingsacties zij in aanmerking komen. Ook staat hier informatie over de acties voor deelvervoer. Deze acties worden aangeboden in de apps van de deelvervoeraanbieders.
Samenwerking
Met deze gezamenlijke acties willen de partners binnen Amsterdam Bereikbaar en de overheden van de Metropoolregio Amsterdam reizigers in en rondom Amsterdam tegemoetkomen in een periode van extreme verkeershinder.
Vanaf vrijdagavond 20 juni is de bereikbaarheid van Amstelveen beperkt. Onder andere door de NAVO-top en groot onderhoud aan de A10 moeten reizigers rekening houden met forse verkeershinder, afsluitingen en vertragingen.
Wat gebeurt er precies?
Festival op de Ring (20 tot 22 juni): Voorafgaand aan de NAVO-top is de A10 al deels afgesloten voor festiviteiten rond 750 jaar Amsterdam
NAVO-top (24 tot 25 juni): Extra veiligheidsmaatregelen zorgen voor (gedeeltelijke) afsluitingen van snelwegen in de Randstad, waaronder de A4 en A5. Er is forse verkeershinder van zondagmiddag 22 juni t/m donderdag 26 juni
A10 Zuid en Oost (26 juni tot 12 juli): Groot onderhoud tussen knooppunten De Nieuwe Meer, Amstel en Watergraafsmeer. Verkeer wordt omgeleid via de A9
Beperkt treinverkeer station Amsterdam Zuid (26 juni tot en met 16 augustus): er tijden minder treinen op station Amsterdam Zuid. Treinspoor 1 is buiten dienst
Deze combinatie van werkzaamheden en evenementen heeft directe gevolgen voor de bereikbaarheid van Amstelveen, vooral voor wie via de A10 reist of gebruikmaakt van station Amsterdam Zuid.
Wat kunt u doen?
De gemeente roept inwoners, forenzen en bezoekers op om hun reisgedrag aan te passen:
Werk (meer) thuis als dat kan, vooral van 23 tot en met 26 juni
Zonder voorbereiding loopt u het risico vast te staan in het verkeer of een aansluiting te missen. Laat u niet verrassen: plan vooruit en kies bewust hoe en wanneer u reist.
Vorige week ontvingen 21 startende ondernemers uit Amstelveen hun certificaat voor het succesvol afronden van het ZAAI ontwikkeltraject. Net als voorgaande jaren bestond het programma uit zowel een Nederlandstalige als een Engelstalige groep.
ZAAI ondersteunt startende ondernemers in Amstelveen bij het bouwen aan een stevig fundament voor hun onderneming. Via masterclasses, intervisie en bedrijfsbezoeken krijgen zij handvatten aangereikt om succesvol te ondernemen. Het programma is een initiatief van de gemeente Amstelveen en wordt al 14 jaar georganiseerd in samenwerking met Rabobank en de Ondernemersvereniging Amstelveen (OA). In het afgelopen halfjaar hebben de deelnemers zich verdiept in thema’s zoals netwerken, sales, AVG, financiën, doelen stellen en het opstellen van een ondernemingsplan. Veel trainers zijn zelf oud-deelnemers, wat zorgt voor herkenning en inspiratie. Bij de bedrijfsbezoeken aan Boekhandel Libris Venstra, PSfm en Van Poelgeest BMW & MINI kregen de deelnemers een kijkje achter de schermen en namen ze waardevolle lessen mee uit de verhalen van deze ervaren ondernemers.
Feestelijke afsluiting De afsluiting vond plaats bij Sunday aan de Poel. De drie deelnemers actief in de foodbranche – Elisa, Diana en Esen – verzorgden een feestelijk welkomsthapje. Deelnemer Rudra, zelfstandig dansleraar, bracht de zaal in beweging met een energieke Bachata-workshop. De middag werd muzikaal afgesloten door twee deelnemers die tijdens het traject een bijzondere band opbouwden als buddy’s. Alex, fotografe en deelnemer uit de internationale ZAAI-groep, heeft de dag vastgelegd in beeld.
Elzakalai: ‘De kracht van ZAAI zit in de verbinding’ Wethouder Elzakalai kijkt met trots terug op deze editie van ZAAI: “We zien dat deelnemers na het programma niet alleen meer kennis hebben, maar ook met meer vertrouwen ondernemen. Door de inspirerende bedrijfsbezoeken én de netwerkbijeenkomsten van de OA hebben zij bovendien hun professionele netwerk kunnen uitbreiden. Aanstaande donderdag 19 juni krijgen de deelnemers bovendien de kans om hun netwerk nóg verder uit te breiden tijdens een serie speeddates met Amstelveense ondernemers. Dit is onderdeel van de netwerkborrel die georganiseerd wordt door de Amstelveense Ondernemersvereniging. De kracht van ZAAI zit in de verbinding: ieder jaar ontstaan er nieuwe samenwerkingen én vriendschappen. We kijken vol enthousiasme uit naar alles wat het nieuwe jaar zal brengen.”
Vooruitblik op ZAAI 2026 De komende editie van ZAAI richt zich specifiek op (toekomstige) ondernemers die op het punt staan te starten, of korter dan een jaar bezig zijn. Vanaf januari 2026 wordt er maandelijks een masterclass georganiseerd rond thema’s die aansluiten op de uitdagingen van beginnende ondernemers. Er is sprake van open inschrijving per sessie, met een beperkt aantal plaatsen. Houd voor updates de website en socials van ZAAI in de gaten: www.zaaiamstelveen.nl.
De Amstel vormt op zaterdag 6 september opnieuw het decor de derde editie van Swim to Fight Cancer Amstel. Jong en oud springen die dag het water in om geld op te halen voor baanbrekend kankeronderzoek.
Sportief in actie tegen kanker
Met Swim to Fight Cancer Amstel zetten honderden deelnemers zich in om geld op te halen voor baanbrekend kankeronderzoek via stichting Fight Cancer. Iedereen van 10 jaar en ouder kan meedoen. Deelnemers zwemmen een afstand van 1 of 2 kilometer of 500m (KIDS) door de Amstel en laten zich sponsoren door familie, vrienden en collega’s.
Record bedrag
“Het is ontzettend gaaf dat we ook dit jaar weer met z’n allen het water in gaan,” vertelt Davy Heijsteeg, projectleider van Swim to Fight Cancer Amstel. “De energie, betrokkenheid en het enthousiasme dat je op zo’n dag voelt, is echt bijzonder. Het raakt me telkens weer hoeveel mensen zich inzetten – voor baanbrekend onderzoek. Dit jaar willen we met elkaar €250.000 ophalen. Elke meter telt, elke donatie maakt verschil. Ik kijk er enorm naar uit om op 6 september samen het verschil te maken.”
Inschrijven
De inschrijving is geopend via www.swimtofightcancer.nl/amstel . Na registratie maak je eenvoudig een persoonlijke actiepagina aan en kun je direct starten met fondsenwerven. Hoe meer sponsoren je weet te enthousiasmeren, hoe groter de impact.
Over Fight Cancer
Stichting Fight Cancer is een landelijke organisatie die fondsen werft voor wetenschappelijk onderzoek naar kanker. Onder het motto ‘Love Life. Fight Cancer.’ mobiliseert de stichting mensen om in actie te komen en de strijd tegen kanker aan te gaan met hoop en energie.
Doe met je bedrijf ook mee aan de ‘Love life. Fight cancer’ missie
Met ons motto ‘Love life. Fight cancer’ willen we toewerken naar een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte is. Vanuit de liefde voor het leven roepen we iedereen op om in actie te komen en met ons mee te doen.
Om Swim to Fight Cancer op een financieel gezonde manier te kunnen organiseren, zijn we afhankelijk van welwillende, lokale sponsoren. Deze sponsorgelden worden, samen met alle inschrijfgelden van de deelnemers en eventuele subsidies, gebruikt om de kosten van het evenement te betalen. Op deze manier kunnen alle opgehaalde donatiegelden van de deelnemers naar kankeronderzoek gaan.
Als sponsor van Swim to Fight Cancer ben je op een zeer positieve manier zichtbaar binnen je eigen woon- en werkomgeving. Deze lokale exposure en kracht is waar ons evenement op drijft. Lokale sponsoren, businessteams en deelnemers doen mee aan een schitterend evenement wat wordt georganiseerd door een lokaal organisatieteam en heel veel vrijwilligers afkomstig uit dezelfde regio.
Goede content moet niet alleen slim, maar ook menselijk zijn.
Als ondernemer weet je het: regelmatige, kwalitatieve content is essentieel voor je online zichtbaarheid. Maar wie heeft daar wekelijks tijd voor?
Bij Buro Amstelveen hebben we daarom Contentflow ontwikkeld – een dienst waarin AI en menselijke creativiteit samenkomen. Het resultaat? Wekelijks professionele content voor op je site en social media, gegenereerd door AI maar door ons bewerkt.
Hoe werkt Contentflow?
1. Persoonlijke intake We starten met een intakegesprek waarin we jouw bedrijf, doelgroep en tone-of-voice goed leren kennen. Deze informatie vormt de basis voor een effectieve contentstrategie en onze AI-prompts. |2. AI-gegenereerde content Op basis van de intake genereert onze AI-workflow wekelijks een relevant artikel, afgestemd op jouw vakgebied en doelgroep. 3. Redactie & optimalisatie We controleren en redigeren elke tekst handmatig. Zo zorgen we dat elk artikel inhoudelijk sterk is, past bij jouw stijl én SEO-geoptimaliseerd is. 4. Beeldmateriaal op maat Bij elk artikel leveren we een passende visual: één voor op je website of blog, en één geoptimaliseerd voor social media (LinkedIn/Instagram).
Het voordeel:
1 Tijdswinst: geen stress over contentplanning 2 Consistente zichtbaarheid op LinkedIn en je blog 3 SEO-geoptimaliseerde content die gevonden wordt 4 100% op maat voor jouw merk en doelgroep
De kosten: Omdat we een eigen AI-workflow hebben ontwikkeld, kunnen we Contentflow voor een zeer aantrekkelijk maandelijks tarief aanbieden.
Benieuwd hoe Contentflow jouw contentuitdagingen kan oplossen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Bel 06 – 17 27 61 96 of mail naar info@buroamstelveen.nl
Buro Amstelveen – Waar strategie en creativiteit samenkomen buroamstelveen.nl/contentflow
Met veel plezier verwelkomen we Prime Events als nieuw lid van Ondernemersvereniging Amstelveen!
Bringing Visions to Life Through People, Technology, and Unforgettable Events – dat is waar Prime Events voor staat. Met oog voor detail, passie voor techniek en een feilloos gevoel voor sfeer, creëren ze onvergetelijke ervaringen. Of het nu gaat om een intiem feest of een groots evenement, Prime Events zorgt voor de perfecte muzikale omlijsting én de complete technische productie – van A tot Z.
Welkom George Dick en Symon van Heyningen – we kijken uit naar een inspirerende samenwerking!