❌

Lees weergave

OfficiΓ«le opening fotomuur

Op 11 maart vond op het Hermann Wesselink College een bijzonder moment plaats: de officiële opening van de fotomuur die is gerealiseerd op de eerste etage van de zuidvleugel van de school.
De fotomuur bestaat uit een tijdlijn en uit twee exposities: de tijdlijn toont de hoogtepunten van de acties die het HWC sinds 2018 heeft ondernomen om beter onderwijs in Ghana te ondersteunen. Van inzamelingsacties voor schoolspullen tot reizen van docenten en leerlingen naar Ghana: de muur is een visuele weergave van de impact die de school samen met Smile at School maakt. Met ruimte voor nieuwe foto’s in de toekomst!

In de twee exposities wordt het werk van de Ghanese fotograaf Andrew Nii Noye tentoongesteld. Indrukwekkende beelden van een Ghanese begrafenis en kleurrijke foto’s van het Oguaa Fetu Afahye festival.

De opening werd verricht door Fred Asumadu, de Ghanese contactpersoon van de stichting, en zijn echtgenote Winifred. Zij zijn deze maand in Nederland.

Tot verrassing van Fred Asumadu werd hem door rector Bert Kozijn een cheque overhandigd ter waarde van maar liefst €21.000. Dit bedrag is het resultaat van verschillende inzamelingsacties die het afgelopen schooljaar op het HWC zijn georganiseerd. Van een sponsorloop, een actiedag tot het doneren van de waarde van een kerstpakket door een groot aantal medewerkers. Fred benadrukte het belang van deze steun: “Through unwavering support like this, we are creating brighter futures and turning dreams into reality for students across communities in Ghana!”.

💾

PWS presentaties

Eind februari vonden de presentaties van de profielwerkstukken (PWS) van havo 5 plaats. De leerlingen zijn vorig jaar rond april begonnen aan een eigen project waaraan ze onder begeleiding van een docent een jaar lang hebben gewerkt. Dat leverde een enorme verscheidenheid aan onderwerpen op. Wat kwam er langs? Van een onderzoek naar tienerondernemerschap tot een filosofische musical, van een perpetuum mobile tot een uitklapboek over de middeleeuwen of de mogelijkheden om kaas te maken zonder koe. 
Het was een mooie middag waarop leerlingen konden laten zien wat hun project was en waar ze vaak ook goed konden uitleggen waarom het voor hen belangrijk is geweest. We zijn erg trots op onze leerlingen!

In dezelfde week vond ook de jaarlijkse profielwerkstukwedstrijd van vwo 6 plaats. De zes beste werkstukken werden gepresenteerd aan een volle zaal en streden om drie prestigieuze prijzen, vernoemd naar oud-docenten van het HWC: de Gerard Moll-prijs (alfa/gamma), de Tjark de Boer-prijs (bèta) en de Henk Heurter-prijs (kunst).
Voor elk van deze prijzen waren twee werkstukken genomineerd. In de bètacategorie namen Ernesto Coumans en Matthew Tan het op met hun project Torque Pedal (Natuurkunde) tegen Itay Hofri en Diederik van Schaik met Pakket bezorgende drones (Informatica). In de alfa/gamma-categorie streden Christiana Kabedi Kazadi met How can the change from ancient Stoa to modern Stoicism be accounted for? (Klassieke Talen) en Amy Ashe en Tibbe van der Weijden met Tower of Cards: The Writing of Our Own Dystopian Novel (Engels en Geschiedenis). Voor de kunstprijs presenteerden Marianna Kanounova Teaching Literacy Across the (Stone)Ages (Nederlands en Beeldende Vorming) en Miriam den Hertog De Amerikaanse strip (Beeldende Vorming).

De jury stond voor een lastige keuze, want het niveau lag uitzonderlijk hoog. Uiteindelijk gingen Ernesto, Matthew, Amy, Tibbe en Marianna met de prijzen naar huis. Het was een inspirerende middag, waarin leerlingen hun onderzoek en creatieve inspanningen met trots presenteerden.

Kunst en cultuur

Als CultuurProfielSchool biedt het HWC leerlingen volop kansen om kunst en cultuur te ontdekken!

Zo zijn er een aantal leerlingen van vmbo-t 4 naar ISH dance Collective geweest. Dit was een multidisciplinaire dans/circus voorstelling waarbij er een combinatie werd getoond van dans, acrobatiek en live muziek.

Andere leerlingen hebben, samen met mevrouw Kaal, een muurschildering gemaakt in Theater De Landing. Hij is nog niet helemaal af, dus ze gaan terug om hem te voltooien!

De leerlingen die het vak muziek volgen, hebben de klassieke opera Idomeneo bezocht - een bijzondere culturele ervaring, die (al was het maar door de duur van de voorstelling) niet snel vergeten zal worden.

💾

CanSat Competitie

Wij zijn Tim Reijnen, Tije Woudenberg en Nikolay Ryabov, leerlingen uit vwo 5, en samen vormen wij Team HWC. Wij doen mee aan een bijzondere competitie genaamd CanSat, waarbij teams hun eigen satelliet ontwerpen, bouwen en testen in het formaat van een frisdrankblikje. Onze doelen voor dit project zijn (primair) het meten van luchtdruk, temperatuur en snelheid tijdens de vlucht, en deze data terugsturen naar onze ontvanger. En (secundair) het ontwikkelen van een systeem waarmee onze satelliet, met behulp van een parapente en GPS, gecontroleerd kan landen op een vooraf gekozen locatie.

Op 28 maart wordt onze satelliet, samen met die van andere teams, door het DARE-team (Delft Aerospace Rocket Engineering) van de TU Delft gelanceerd vanaf het militaire oefenterrein ’t Harde.

Wij zijn enorm enthousiast over dit avontuur. Het project heeft ons veel geleerd over hoe een technisch project van begin tot eind wordt uitgevoerd: van ontwerpen en bouwen tot het oplossen van allerlei uitdagingen. 

Voor updates over onze satelliet kunt u ons volgen op Instagram: team_hwc_cansat.

 

💾

Lesjesmiddagen

De komende twee weken staan de deuren van het HWC wijd open voor de leerlingen van groep 8 die zich hebben aangemeld om lesjes te komen volgen. Zo kunnen ze in het echt ervaren hoe het is om op de middelbare school te zitten en een lesje te krijgen in bijvoorbeeld geschiedenis, biologie. geography of physical education. Spannend en leuk!

💾

Doel behaald

Doel behaald: Eén ticket gefinancierd - op naar meer!

Fantastisch nieuws! Dankzij veel gulle bijdragen heeft de sponsoractie van Bert Kozijn inmiddels €1.174,50 opgebracht - dat betekent dat er al genoeg is voor een vliegticket voor één leerling die dit jaar mee op reis naar Ghana gaat met Stichting Smile at School!
Dank aan iedereen die heeft gedoneerd!

Maar we stoppen hier niet - alle extra donaties gaan volledig naar Smile at School om nog meer kinderen in Ghana een kans op beter onderwijs te geven. Helpt u mee om de impact nog groter te maken?
Laten we samen kijken hoe ver we kunnen komen!

Doneer hier: Bert Kozijn rent voor Smile at School

💾

ICC visits Body Worlds

Exploring the Wonders of the Human Body

On Tuesday, 11th February, our class had the opportunity to visit the Body Worlds Museum in Amsterdam—a fascinating introduction to our upcoming topic on Balance. Accompanied by our teachers, Mr. Frick and Ms. Stone, along with two fantastic parent helpers, Deepti and Ben, we set off eager to explore the incredible systems that keep our bodies running.

This visit served as an Entry Point activity to our new topic, ‘Balance’, encouraging us to think about what it really means to keep our bodies in balance. The museum gave us a first look at how everything in the body is connected and how small changes can have a big impact on our overall well-being.

Each floor of the museum highlighted different aspects of the human body, from muscles and movement to the heart, brain, digestion, and emotions. One of the key takeaways was how important it is to maintain a balance between taking risks and making sensible choices. We saw real-life examples of how our lifestyle choices impact our health and how neglecting key elements can throw the body off balance.

Throughout the visit, students were fully engaged, asking questions, and making connections between what they saw and their own experiences. While some were fascinated by the detailed displays of the human body, others were amazed by how much control we have over our health simply by making thoughtful, balanced choices in our daily lives.

Not everyone knew what to expect, and a couple of students were initially a bit apprehensive. However, by the end of the visit, everyone had discovered something that truly fascinated them—whether it was the complexity of the circulatory system, the way our muscles work together, or the impact of emotions on physical health.

The visit was a fantastic way to spark curiosity and excitement for our upcoming Balance topic—and who knows, maybe one day, one of our students will become a great scientist, doctor, or researcher, unlocking even more secrets of the human body!

 

 

💾

Winnaars speurtocht Open Huis

Tijdens de open dagen van het HWC konden de bezoekende kinderen meedoen aan een speurtocht door de school. Daarbij maakten ze kans op een leuke prijs door aan het eind hun naam op te geven. Uit alle deelnemers zijn vijf winnaars getrokken!

Tymo, Eva, Diego en Loïs kwamen woensdag hun prijs feestelijk in ontvangst nemen. Bram haalt zijn prijs vandaag op. Gefeliciteerd aan alle winnaars en bedankt aan iedereen die heeft meegedaan!

💾

100-dagenfeest

Op 7 februari was het tijd voor een jaarlijkse traditie: het 100-dagenfeest. De eindexamenkandidaten organiseren elk jaar een feestelijke dag, ongeveer 100 dagen voordat de examens beginnen. Het programma begon al om 8 uur. Er was karaoke, een fotomoment, een gezamenlijke lunch, een pubquiz... In de avond barstte het feest echt los met optredens van de Swingtime Jazzband, Lange Frans, DJ Mitch en Danilo Kuiters. Rond middernacht kwam er een einde aan een geweldige dag vol muziek, plezier en mooie herinneringen. En nu op naar het eindexamen!

💾

Voorlichtingsavonden TTO & gymnasium

Voor ouders van groep 8-leerlingen organiseren we deze maand diverse voorlichtingsavonden over ons tweetalige onderwijs, inclusief een informatiemoment voor Engelssprekende ouders. Ook is er een speciaal voorlichtingsmoment over ons gymnasium.

Dinsdag 25 februari 2025

19.00 uur - Voorlichting tweetalig havo en tweetalig vwo
19.00 uur - Information in English
20.00 uur - Voorlichting gymnasium (met een interactief deel voor leerlingen)

Donderdag 27 februari 2025

19.00 uur - Voorlichting tweetalig vmbo-t (met een interactief deel voor leerlingen)

Inschrijven kan met dit formulier.

💾

Rennen voor een glimlach

🏃‍♂️ Rennen voor een glimlach – Steun Bert Kozijn en Smile at School! ✈️

Op zondag 16 maart 2025 rent onze rector Bert Kozijn de halve marathon van Amstelveen – en dat doet hij niet zomaar! Hij rent voor Stichting Smile at School, een initiatief dat kansarme kinderen uit Ghana helpt om onderwijs en een betere toekomst te krijgen.

Bert heeft een concreet doel: genoeg geld ophalen voor ten minste één vliegticket voor een leerling van het HWC; met dit ticket krijgt deze leerling de mogelijkheid om deel te nemen aan de reis naar Ghana, die aan het eind van dit schooljaar plaatsvindt. Alle extra donaties komen volledig ten goede aan de Stichting Smile at School.

Helpt u mee om dit mogelijk te maken? Elke donatie – groot of klein – brengt ons dichter bij dit doel. Steun Bert Kozijn in zijn race en geef een leerling de kans om de wereld te ontdekken en zich tot wereldburger te ontwikkelen!

➡️ Doneer hier: Bert Kozijn rent voor Smile at School
📢 Deel dit bericht en help ons de finish te halen!
Samen maken we onderwijs grenzeloos!

💾

ICC students in the Shark Tank

Risk-Takers: ICC Students in the Shark Tank
Things have been buzzing in our classroom as we’ve taken on the exciting challenge of designing and pitching our very own manual toothbrushes! This project, part of our IMYC topic on "Risk-Taking," has been all about thinking big, being bold, and working together to create something amazing.

We kicked things off by diving deep into the world of product design. What makes a toothbrush not just good, but great? We studied the key elements of successful design - how it looks, how it feels, how it works, and how much it costs to make. Then came the fun part: analysing real toothbrushes! From fancy ergonomic designs to eco-friendly models, we took a close look at what’s already out there and started dreaming up ways to make ours even better.

But being an inventor isn’t just about wild ideas - you have to think about the business side, too. We explored the costs of making and marketing a product and considered how these costs impact pricing. It was eye-opening to realize just how much thought goes into even the simplest products we use every day.
Next, we turned to the experts for inspiration. Watching clips of Dragon’s Den and Shark Tank gave us a crash course in pitching a product. We learned how to showcase our ideas, emphasize what makes them special, and prepare for tough questions from potential investors. (The "Dragons" definitely don’t go easy!)

Armed with all this knowledge, we rolled up our sleeves and got creative. First, we sketched out our ideas for new toothbrush designs - everything from sleek and modern to bold and colourful. Then, it was time to bring those ideas to life using modelling clay. Seeing our designs take shape in 3D was such a satisfying moment!

Now, we’re gearing up for the final phase of the project: our big pitch. Each group is pulling together everything we’ve worked on - our prototypes, marketing materials, and financial plans - to present in a Dragon’s Den–style showdown. We’re creating posters, ads, websites, and even thinking about how to answer those tricky "investor" questions.

Throughout this project, teamwork has been our superpower. Whether designing, building, or marketing, we’ve all played to our strengths while collaborating to make our ideas the best they can be.
It’s been a whirlwind of creativity, problem-solving, and plenty of laughs along the way. As we put the finishing touches on our pitches, we’re ready to take on the "Sharks" with confidence. Who knows? Maybe one of our toothbrushes will be the next big thing!

 

💾

Shakespeare in klas 1

De leerlingen van de tweetalige klassen 1a, 1b, 1c, 1m en 1s gingen eerder deze maand aan de slag met een Shakespeare-workshop, waarbij ze met elkaar het toneelstuk Romeo & Juliet instudeerden. Een activiteit die deel uitmaakt van het internationale buitenlesprogramma in deze tweetalige klassen.

Na een intensieve voorbereiding voerden de leerlingen ’s avonds voor hun ouders het stuk in een verkorte versie op. Extra bijzonder, want dit werd gedaan in het Engels, en wel in Shakespeares oorspronkelijke tekst.

Romeo and Juliet is Shakespeares beroemdste toneelstuk. Het is het verhaal van een onmogelijke liefde tussen een jongen en een meisje uit twee families in Verona die al jaren ruzie hebben. Niemand weet waar de strijd ooit om begon, maar de haat en nijd blijft. Dit zinloze conflict leidt uiteindelijk tot de dood van Romeo en Juliet. Pas na de pijnlijke dood van deze twee geliefden lukt het de Montagues en de Capulets om de strijdbijl te begraven.

Ook bij de reguliere 1e klassen (1d, 1e, 1g en 1j) stond Romeo & Julia van Shakespeare op het programma; hiermee sloten ze het vak theater af. Per klas hebben ze in 1,5 uur een scène gerepeteerd die diezelfde avond nog werd getoond in ons grote theater. Er kwamen heel veel ouders, broertjes, zusjes, en opa's en oma's kijken.  Het was een mooie, energieke en bij tijden zelfs een grappige tragedie. De leerlingen mogen erg trots zijn!

💾

Het avontuur van het bouwen van een server

Het begon allemaal met een levendige discussie in de vwo 5 informatica klas over hacken. De leerlingen waren meteen enthousiast: ja, dat wilden ze wel leren! En wat zou het leuk zijn om als eindexamenstunt de computer van meneer Kozijn te hacken, of misschien zelfs Magister of de intercom. Natuurlijk zeggen we nooit nee als leerlingen iets willen leren, en vinden we fouten maken echt niet erg, maar we wilden ze wel behoeden voor criminele activiteiten.

Zo ontstond het idee om een eigen omgeving te creëren met een eigen server. Deze grote computer zou gebruikt kunnen worden om de websites die we bouwen op te laten draaien, netwerken te simuleren, databases op te zetten en natuurlijk om te hacken. Dit is niet iets dat je kant-en-klaar kunt kopen bij een elektronicazaak of zelfs maar op internet.

Diederik van Schaik en Casper van Iersel namen de uitdaging aan. Ze maakten een componentenlijst, pakten een schroevendraaier en lazen het internet uit om de juiste manier te vinden om de server te laten draaien. Uiteraard kozen ze voor Linux, want Windows is voor op de keukentafel.

Het bouwen van de server was een leerzaam avontuur. De leerlingen leerden niet alleen over de hardware en software, maar ook over samenwerking, probleemoplossing en hulp inroepen. Titiaan Kruijver bleek veel te weten en was een fijne sparringpartner. Na vele uren van hard werken en testen, is de server klaar. Deze server biedt nu een veilige omgeving waar de leerlingen hun vaardigheden verder kunnen ontwikkelen en kunnen experimenteren met hacken, zonder risico’s voor de schoolnetwerken of een strafblad.

Daarnaast hebben de bovengenoemde leerlingen een overdracht in gang gezet naar de volgende generatie informatica-leerlingen. Dit nieuwe team gaat onderhoud van de server op zich nemen en nieuwe lesideeën uitwerken. Dit zorgt ervoor dat de opgedane kennis en ervaring niet verloren gaan en dat toekomstige leerlingen kunnen blijven profiteren van deze waardevolle leeromgeving. Hoe langer we praten over de server hoe meer wensen er zijn bij de docenten Informatica over de inzet hiervan. We kijken dus enorm uit naar de spannende projecten die we samen met onze leerlingen zullen ondernemen!

 

💾

Online exchange

18 leerlingen uit vwo 4 namen deel aan een online uitwisseling met een Japanse school in de prefectuur Saga. Op het programma stonden: kennismaken, cultuur uitwisselen, maar ook het bespreken van grote thema’s als internationale conflicten en je rol in de wereld.

Het project is een vervolg van een langdurig contact met de Saga Nishi High School in Japan, dat sinds 2015 bestaat. In het verleden zijn er ook fysieke bezoeken geweest, maar de afgelopen drie jaar zijn de uitwisselingen online. In drie bijeenkomsten leren de leerlingen vooral een heel andere kant van de wereld kennen. Het is grappig om te zien hoe sociale media hier het contact heel snel overnemen van Teams en Zoom, en hoe veel effectiever dat meestal is.

💾

Het hele jaar muziek!

Het hele jaar door organiseert de sectie muziek concerten voor en door leerlingen. Geregeld spelen er ook HWC-medewerkers mee. Zo was er op 28 januari een borrelconcert en is er op 14 februari tijdens de grote pauze weer een lunchconcert. De eindexamenconcerten vinden op 13 en 14 maart plaats.

Zet de data vast in de agenda!

Hieronder een impressie van de optredens van leerlingen en docenten tijdens het laatste borrelconcert. In de line-up onder andere Mika Asaari met Hallelujah (Leonard Cohen), Christiaan Klaasse Bos met Bohemian Rhapsody (Queen), Estee Evers met een eigen nummer zonder titel (piano en zang) en een band uit vmbo-t 3 met het nummer Paranoid (Black Sabbath).

💾

Uitwisseling met Gymnasium Jessen

Op zaterdag 18 januari vertrok v3a naar partnerschool Gymnasium Jessen in Duitsland. De leerlingen werden verwelkomd door de school èn door hun gastgezinnen. De zondag werd doorgebracht met de gastouders en gastleerlingen.

Op maandag bleek dat leerlingen in Nederland het zo slecht nog niet hebben: de lessen beginnen in Jessen al om 7.15 uur! De rest van de week stonden er verschillende excursies op het programma: Lutherstadt Wittenberg, Futurea Science Center en Berlijn. De week werd afgesloten met projectpresentaties voor en door de leerlingen.

Ook dit jaar hebben onze leerlingen de krant gehaald. Klik op de foto om het artikel te lezen!

💾

CyberSecurity Conferentie vwo 6

CyberSecurity Conferentie - Een succesvolle afsluiting van het vwo 6 informatica curriculum!

Op 27 januari vond op onze school een inspirerende CyberSecurity conferentie plaats, speciaal georganiseerd voor de vwo 6-jaarlaag die informatica volgt. Deze conferentie bood een unieke kans voor onze leerlingen om diepgaande kennis en praktische vaardigheden op te doen op het gebied van cyberveiligheid.

De dag begon met boeiende presentaties van experts van Cyberbrein, een organisatie die zich inzet voor de veilige ontwikkeling van cyberbreinen, de politie en Hack-Right. Hack-Right is de aanvulling op bureau Halt met specifieke focus op cybercrime. Hun inzichten en ervaringen gaven de leerlingen een waardevol perspectief op de huidige uitdagingen en ontwikkelingen binnen de wereld van cyberveiligheid. Zo kregen de leerlingen verhalen te horen over jongeren die recentelijk slachtoffer waren van criminaliteit of deze zelf pleegden.

In de middag volgden diverse workshops waarin leerlingen actief konden deelnemen en hun kennis konden toepassen. Onderwerpen zoals social engineering (waarom we in online fraude trappen), versleutelen van wachtwoorden en hacken werden grondig behandeld. Deze sessies boden niet alleen theoretische kennis, maar ook praktische handvatten om veiliger online te opereren.

De conferentie werd op een feestelijke manier afgesloten met een prijsuitreiking, waarbij de beste prestaties van de dag werden beloond. Onder het genot van bitterballen vierden we niet alleen de successen van de conferentie, maar ook het feit dat de eerste vwo-leerlingen met Informatica op hun eindlijst van het Hermann Wesselink College een feit is.

 

💾

Leuk dat je er was!

We kijken terug op twee mooie open dagen waarbij de school gevuld was met veel enthousiaste bezoekers!

Er was genoeg te beleven: rondleidingen door onze leerlingen, presentaties van de rector en conrector, een kahoot bij economie, een proefje bij scheikunde,  een quiz bij Smile at School, kraampjes van (o.a.) het Leerlingenparlement in de kantine. En niet te vergeten een speurtocht waarmee je bij bijna alle vakken een kijkje nam.

Voor wie het HWC nog wat beter wil leren kennen: je kunt je inschrijven voor de lesjesmiddagen en -avond en de voorlichtingsavonden over onze tweetalige afdelingen en het gymnasium.

💾

Welkom op ons Open Huis!

Vanmiddag is ons eerste Open Huis! Vanaf 16.00 uur staan de deuren van het Hermann Wesselink College open voor alle toekomstige brugklassers (en hun ouders). Kom je liever op zaterdag? Je bent dan vanaf 9.30 uur van harte welkom!

Kom een kijkje nemen om de sfeer te proeven en vragen te stellen!

💾

Vrijdag en zaterdag: open dagen op het HWC!

Benieuwd naar het HWC? Kom langs op 24 of 25 januari en ontdek zelf hoe leuk onze school is! Wil je echt ervaren hoe het is om hier les te krijgen? Meld je vanaf 27 januari aan voor een lesjesmiddag op 25 of 26 februari of 5 maart.

We zien je snel op het HWC!

 

💾

Nieuwsgierig

Ben jij nieuwsgierig naar onze school en wil je ontdekken wat het HWC zo bijzonder maakt? Kom dan naar onze open dagen op 24 en 25 januari!

💾

Groep-8 leerling opgelet

Ben jij een groep 8-leerling die klaar is voor de volgende stap? Ontdek alles over onze school op 24 en 25 januari! Kijk rond, stel vragen, ontmoet onze leerlingen en docenten en ervaar zelf waarom onze school bij jou past!

Wij verwelkomen je graag!

💾

Nieuwsbrief HWC en Ceder

De nieuwste editie van de nieuwsbrief van het HWC èn van de Cedergroep al gelezen?

Klik op de afbeelding voor de link naar elk magazine.

    

💾

Ontdek het HWC

Ben jij een groep 8 leerling die klaar is voor de volgende stap? Ontdek alles over onze school tijden de open dagen op 24 en 25 januari. Kijk rond, stel vragen, ontmoet onze leerlingen en docenten en ervaar zelf waarom onze school bij jou past!

💾

Kerstshow

So this is Christmas… Traditiegetrouw vond op de donderdag en vrijdag voor de kerstvakantie weer een spetterende kerstvoorstelling plaats. Twee zussen, een kerstdiner, een verloren zoon en de echte kerstgedachte. De hele show is met en voor leerlingen geschreven en opgevoerd en zat vol grappen en muziek. Niks cooler dan kerstmis!

💾

Activiteitenweek

We sluiten dit kalenderjaar af met de activiteitenweek! Culturele workshops met een leuke mix van muziek, dans en creativiteit.

💾

Wat een avond

Op 12 december genoten we van de derde editie van het docent-leerlingenconcert. Highlights: een prachtig pianostuk van twee oud-leerlingen, T3-leerlingen traden op met meneer De Lange, een indrukwekkend debuut van mevrouw Rose, en een spetterende afsluiter van meneer Thijs & Friends. Dankzij de technische hulp van onze toppers achter de schermen was alles perfect geregeld.

We kijken terug op een fantastische avond en kijken uit naar ons volgende concert op 28 januari 2025!

💾

❌